Zespół zasiliła także nowa osoba odpowiedzialna za social media i komunikację online.
Z przyczyn osobistych z funkcji managera ds. komunikacji w Ekstraklasie S.A. zrezygnował Maksymilian Michalczak. Wcześniej pracował w Wiśle Kraków, gdzie kierował pracą biura prasowego oraz odpowiadał za politykę informacyjną klubu.
Zobacz również
W jego miejsce spółka zatrudniła Bartosza Orzechowskiego, którego dotychczasowa kariera jest nierozerwalnie związana z mediami sportowymi. Do Ekstraklasy S.A. trafił z agencji Tailor Made PR, gdzie przez dwa lata odpowiadał za komunikację globalnej marki adidas Football. Dbał o relacje z mediami i współpracę z piłkarskimi vlogerami. Wcześniej przez pięć i pół roku pracował w Agorze, w portalu Sport.pl. Był tam dziennikarzem, wydawcą online, odpowiadał także za realizację projektów sprzedażowych i patronatów.
W związku z nową strategią rozwoju internetowych kanałów komunikacji Ekstraklasy S.A., w tym kanałów anglojęzycznych, spółka zatrudniła także nową osobę, która wesprze zespół w ramach projektów online oraz w mediach społecznościowych. Wychowany w Stanach Zjednoczonych Maciek Serafin grał w juniorskich drużynach kadry USA. To doświadczony project manager; zarządzał logistyką i marketingiem oraz reklamą internetową. Był także digital media managerem w organizacjach non-profit, gdzie kreował strategie internetowe. W Polsce pracował jako dziennikarz w telewizji Orange Sport.
Obecnym Departamentem Komunikacji i PR od początku ubiegłego roku zarządza dyrektor ds. Komunikacji i PR Karolina Hytrek-Prosiecka.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing