W 30-sekundowym spocie zobaczymy żartobliwą historię małżeństwa zainspirowaną prawdziwym życiem. Seria pytań, którymi bombarduje męża bohaterka spotu, odnosi się do prawdziwych, życiowych sytuacji i obaw, na które odpowiedzią są ubezpieczenia oferowane przez Aegon. Twarzami kampanii zostali Olga Borys i Wojciech Majchrzak. Działania obejmują komunikację w TV oraz kampanię internetową.
– Pokazując w kampanii różne życiowe sytuacje, z którymi każdy może się zetknąć, chcemy pokazać, że Aegon oferuje kompleksowe rozwiązania ubezpieczeniowe, pozwalające zarówno chronić swój majątek jak i zabezpieczyć finansową przyszłość – mówi Arkadiusz Chmurzyński, Dyrektor ds. Marketingu i E-commerce w Aegon Polska.
Zobacz również
Kampania potrwa do połowy kwietnia i będzie promować cztery główne produkty ubezpieczeniowe, oferowane przez Aegon. Spoty będą emitowane w głównych stacjach telewizyjnych m.in: TVP1, TVP2, TVN, Polsat oraz na kanałach tematycznych.
Kampanii telewizyjnej towarzyszyć będzie kampania internetowa oparta o pytania padające w spocie. Reklama internetowa będzie kierować na landing page z możliwością pozostawienia danych i umówienia spotkania z przedstawicielem firmy.
Cut The Mustard została wybrana w drodze przetargu. Agencja zajmuje się planowaniem i przygotowaniem strategii oraz kreacji, a także pełną realizacją kampanii w duchu digital-first. Agencja stawia na wyraziste pomysły, które przekładają się na dopasowany i angażujący odbiorcę content.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Aegon jest częścią międzynarodowej grupy finansowej. Oferuje ubezpieczenia na życie, ubezpieczenia majątku oraz produkty emerytalne, oszczędnościowe i inwestycyjne.
Słuchaj podcastu NowyMarketing