Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Efektywność napędzania danymi: 17 prezentacji, case studies, raporty – najnowsza wiedza na temat programatycznego zakupu reklamy. Sprawdź, jak zdobyć darmową wejściówkę.

SPRAWDZAM

Agencja Cut The Mustard zrealizowała kampanię wizerunkową dla Aegon

Kampania będzie wspierać nowe pozycjonowanie Aegon na rynku ubezpieczeniowym i budować świadomość marki w Polsce.
O autorze
1 min czytania 2017-02-13

W 30-sekundowym spocie zobaczymy żartobliwą historię małżeństwa zainspirowaną prawdziwym życiem. Seria pytań, którymi bombarduje męża bohaterka spotu, odnosi się do prawdziwych, życiowych sytuacji i obaw, na które odpowiedzią są ubezpieczenia oferowane przez Aegon. Twarzami kampanii zostali Olga Borys i Wojciech Majchrzak. Działania obejmują komunikację w TV oraz kampanię internetową.

Pokazując w kampanii różne życiowe sytuacje, z którymi każdy może się zetknąć, chcemy pokazać, że Aegon oferuje kompleksowe rozwiązania ubezpieczeniowe, pozwalające zarówno chronić swój majątek jak i zabezpieczyć finansową przyszłość – mówi Arkadiusz Chmurzyński, Dyrektor ds. Marketingu i E-commerce w Aegon Polska. 

Kampania potrwa do połowy kwietnia i będzie promować cztery główne produkty ubezpieczeniowe, oferowane przez Aegon. Spoty będą emitowane w głównych stacjach telewizyjnych m.in: TVP1, TVP2, TVN, Polsat oraz na kanałach tematycznych.

Kampanii telewizyjnej towarzyszyć będzie kampania internetowa oparta o pytania padające w spocie. Reklama internetowa będzie kierować na landing page z możliwością pozostawienia danych i umówienia spotkania z przedstawicielem firmy. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Cut The Mustard została wybrana w drodze przetargu. Agencja zajmuje się planowaniem i przygotowaniem strategii oraz kreacji, a także pełną realizacją kampanii w duchu digital-first. Agencja stawia na wyraziste pomysły, które przekładają się na dopasowany i angażujący odbiorcę content. 

Aegon jest częścią międzynarodowej grupy finansowej. Oferuje ubezpieczenia na życie, ubezpieczenia majątku oraz produkty emerytalne, oszczędnościowe i inwestycyjne.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się