Władysław Foltyński objął stanowisko senior strategy plannera. W Schulz oprócz budowania strategii marek i komunikacji, zajmie się również obszarami związanymi z konsultingiem i strategiami biznesowymi. Foltyński z branżą reklamową związany od 7 lat. Realizował strategie i projekty komunikacyjne dla takich klientów, jak m.in. Castrol, Lenovo, Hyundai, Haribo, Pirelli.
Dział strategii, którego szefem jest Robert Michalik, wzmocniła również Agata Burnatowska – strategy planner, która pierwsze szlify strategiczne zdobywała podczas pracy dla takich marek jak Santander Consumer Bank, Mazda, Mitsubishi, Oknoplast czy TBM i L’Oreal.
Zobacz również
Natalia Bobrowska do Schulz dołączyła jako digital specialist. Będzie zajmować się planowaniem mediów, koordynacją współpracy z partnerami i analizą kampanii w zakresie mediów internetowych. Karierę zawodową w marketingu internetowym rozpoczęła w agencji Novem, gdzie realizowała projekty dla Play, Red Bull Mobile, Bayer Crop Science czy Pracuj.pl.
– Intensywny rozwój agencji spowodowany wygranymi przetargami oraz stała praca dla klientów pozyskanych na full service sprawiają, że poszukujemy nowych osób do naszego zespołu. Ogłoszenia rekrutacyjne publikujemy na naszej stronie internetowej oraz profilu FB, obecnie potrzebujemy między innymi doświadczonego copywritera, graphic designera z doświadczeniem w digitalu oraz art directora – mówi Andrzej Kapera, managing director w Schulz brand friendly.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]