Przygotowana przez Adexon mapa jest wydawana raz w roku, a pierwsza edycja zestawienia powstała w 2013. Spis podmiotów działających w internecie będzie na bieżąco aktualizowany. Mapa ma obrazować zmiany, jakie zachodzą na polskim rynku reklamowym oraz porządkować często skomplikowany i pełen wzajemnych zależności świat reklamy on-line.
Grafika jest podzielona na dwie sekcje: wydawców i reklamodawców. W dziale wydawców znajduje się dwadzieścia największych podmiotów. Część reklamodawców została podzielona na mniejsze grupy: DMP, Agencje, Demand Slide Platforms, Sieci Reklamowe, Agency Trading Desks, Trading Desks, Adexchanges, SSP & YieldOptimiser oraz Narzędzia.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Środowisko reklamy internetowej zmienia się niezwykle szybko. Adexon zachęca do wspólnej rozbudowy mapy o kolejne podmioty. W tym celu wystarczy wysłać zgłoszenie na [email protected].
Mapa jest dostępna do pobrania tutaj.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]