Jest to zgodne z filozofią Agencji, która traktuje komunikację w sposób zintegrowany, a specjaliści od mediów społecznościowych są częścią zespołu kreatywnego.
Maja Bujalska swoje doświadczenie zawodowe zdobywała w mediach – pracowała w TVN Meteo, jako redaktor i jako wydawca. Kolejne kroki stawiała w portalu Radia Zet, gdzie m.in. zajmowała się radiowymi social mediami. Następnie relacjonowała wydarzenia społeczne i polityczne w redakcji RDC Polskiego Radia.
Zobacz również
Maja wnosi do naszego zespołu świetne rozumienie real time marketing – mówi Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited. W moim przekonaniu jest to naturalna konsekwencja jej doświadczenia w mediach. Nam pozwoli to tworzyć jeszcze bardziej angażujące treści.
Communication Unlimited to agencja zintegrowanego marketingu. Oferuje pełny zakres usług: od opracowania strategii marki, poprzez koncepcje kreatywne, ich realizację we wszystkich kanałach komunikacji, po analizę, planowanie i zakup mediów. Agencja od 25 lat współtworzy rynek reklamy w Polsce, pozostając strukturą w pełni polską i niezależną. Jej dewizą jest wyobraźnia, odwaga i zaangażowanie, a ambicją wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań, budujących skuteczne relacje marki z konsumentem.
![Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/09/Trudny-temat-latwy-ban_social-media-142x0-c-default.jpg)
Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]