Dlaczego Magdzie Gessler nie smakował gulasz? Nowa kampania reklamowa Aleo

Dlaczego Magdzie Gessler nie smakował gulasz? Nowa kampania reklamowa Aleo
Wystartowała nowa kampania reklamowa Aleo, internetowej platformy handlowej dla firm, która stworzona została przez ING Bank Śląski.
O autorze
0 min czytania 2017-02-17

Głównym bohaterem reklam jest zdecydowany i wymagający szef. Określany jako szef wszystkich szefów, który zachęca do skorzystania z Aleo.

W najnowszej kampanii możemy zobaczyć, dlaczego tak naprawdę Magdzie Gessler nie smakował gulasz, dlaczego według Wojciecha Cejrowskiego kury powinny być w każdym domu.



To nie jedyne reklamy Aleo w, których występuje szef wszystkich szefów. W 2013 roku mogliśmy zobaczyć go w biurze, skąd sugestywnie zachęcał do korzystania z platformy ING.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W 2014 roku dla Aleo, szef wszystkich szefów przemawiał na ważnej, branżowej konferencji. Ze swoją wrodzoną charyzmą przedstawiał przedsiębiorcom zalety kupowania i sprzedawania za pośrednictwem platformy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing