Finish pokazuje, jak dziwne połączenia resztek jedzenia powstaje w naszej zmywarce. Pudding ryżowy z zupy rybnej, mleko o smaku tuńczyka, czy galaretka z kocią karmą to tylko kilka przykładów przerażających połączeń i jeśli sobie byś takich nie zaserwował, dlaczego robisz to swojej zmywarce?
Kampania zostanie uruchomiona jeszcze w tym sezonie i będzie prowadzona przez cały rok, nie tylko w Internecie, ale także w outdoorze.
Zobacz również
PS
Agencja Wieden & Kennedy Londyn niedawno przygotowała również reklamę dla Sainsbury’s. Widzimy, że reklama supermarketu nie musi być nudna i skupiać się wyłącznie na promocji łopatki wieprzowej.
Reklama, w tym przypadku, ma funkcję informacyjną. Ma przypomnieć nam, że gotowanie z półproduktów powinno być też dobrą zabawą!
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Dlatego specjalnie dla kampanii stworzono specjalny hasztag #fooddancing, pod którym możemy umieszczać naszą radość z jedzenia i gotowania. 🙂
Słuchaj podcastu NowyMarketing