Zapomnijcie o #foodporn, pomyślcie o #foodhorror

Zapomnijcie o #foodporn, pomyślcie o #foodhorror
Agencja Wieden&Kennedy Londyn, która znana jest z wydobywania piękna ukrytego w jedzeniu, tym razem serwuje nam dawkę nie do przełknięcia.
O autorze
1 min czytania 2017-02-22

Finish pokazuje, jak dziwne połączenia resztek jedzenia powstaje w naszej zmywarce. Pudding ryżowy z zupy rybnej, mleko o smaku tuńczyka, czy galaretka z kocią karmą to tylko kilka przykładów przerażających połączeń i jeśli sobie byś takich nie zaserwował, dlaczego robisz to swojej zmywarce?

Kampania zostanie uruchomiona jeszcze w tym sezonie i będzie prowadzona przez cały rok, nie tylko w Internecie, ale także w outdoorze.  

PS

Agencja Wieden & Kennedy Londyn niedawno przygotowała również reklamę dla Sainsbury’s. Widzimy, że reklama supermarketu nie musi być nudna i skupiać się wyłącznie na promocji łopatki wieprzowej.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Reklama, w tym przypadku, ma funkcję informacyjną. Ma przypomnieć nam, że gotowanie z półproduktów powinno być też dobrą zabawą!

Dlatego specjalnie dla kampanii stworzono specjalny hasztag #fooddancing, pod którym możemy umieszczać naszą radość z jedzenia i gotowania. 🙂

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się