Nasze wymagania ewoluują z czasem. Na każdym etapie naszego życia potrzebujemy nowych bodźców, doznań, ciągłych zmian. Nowa reklama Renault ilustruje nasze potrzeby w dość twórczy sposób.
Bohater musi przejechać w reklamie przez kilka billboardów, które symbolizują niespodziewane zwroty akcji w jego życiu. Na każdym etapie towarzyszy mu Renault, które spełnia jego wymagania w danej chwili.
Zobacz również
Reklama prezentuje najnowszą linie samochodów marki. Kampania ruszyła we Francji. Obejmuje telewizję, outdoor i Internet.
PS
Renault to nie jedyna marka, która w reklamie poruszyła różne etapy ludzkiego życia. Hyundai w 2015 roku na Super Bowl przygotował wzruszającą kreację o tym, jak to rodzice dbają o swoje dzieci podczas etapów dorastania. 🙂
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS 2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Reklamy samochodów potrafią wzruszyć, zadziwić, a nawet zmrozić krew w żyłach. W przypadku BMW przekonaliśmy się, że jest to samochód na każdą okoliczność. Nie ważne, czy musisz brać udział w pościgu, uciekać przed FBI, uczestniczyć w strzelaninie czy doprowadzić do eksplozji helikoptera. Zobaczcie sami!
PS 3
Dla niektórych motoryzacja to prawdziwa miłość, ale czy można zakochać się od pierwszego wejrzenia w samochodzie? Honda przekonuje, że tak!
A gdy stracisz głowę dla samochodu?