Oscarowe kino na YouTube

Już w najbliższą niedzielę zostaną rozdane Oscary - kinomaniacy obstawiają swoich faworytów, nominowani kompletują stylizacje, w których pojawią się na czerwonym dywanie, a my podajemy jakie filmowe zwiastuny zdobyły największą popularność na YouTube.
O autorze
1 min czytania 2017-02-23

Poprosimy o kopertę…

Specjalna edycja YouTube Movie Trailers Leaderboard zawiera ranking najpopularniejszych zwiastunów filmów nominowanych w kategorii najlepszy film, które zostały opublikowane na kanałach studiów produkcyjnych, jak i znanych kanałach agregujących tego typu treści. W tym roku 9 trailerów okazało się absolutnymi hitami – ich łączny czas oglądania wyniósł aż 3 miliony godzin. To równowartość około 25 milionów wyświetleń nominowanej do Oscara krótkometrażowej animacji, „Borrowed Time”.

Zdobywcy pierwszego miejsca udało się wygrać ranking, pomimo iż wszedł do gry najpóźniej ze wszystkich. Zwycięzcą jest… „La La Land,” a po piętach depczą mu „Arrival” („Nowy Początek”) i „Hacksaw Ridge” („Przełęcz ocalonych”)*. Na Think with Google możecie zobaczyć, jak wypadły pozostałe trailery nominowanych filmów.

Kino na YouTube

Nominacje w kategorii najlepszy film reprezentują szeroką gamę gatunków filmowych, jednak według najnowszej analizy dotyczącej treści filmowych na YouTube autorstwa firmy badawczej Pixability to superbohaterowie zyskują największą popularność. Trailery produkcji o superbohaterach mają średnio najwięcej odsłon, a w połączeniu z trailerami ekranizacji animowanych i science fiction, zajmują 74 miejsca spośród 100 najczęściej wyświetlanych zapowiedzi filmowych.

Więcej o Oscarowym kinie YouTube tutaj.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj