…dyskursu ekspertów consumer intelligence, marketerów, publicystów oraz naukowców.
Tegoroczna edycja Cyber 7.0 jest poświęcona dwóm głównym obszarom tematycznym: Świat cyfrowy przejmuje kontrolę oraz Niewidzialny konsument.
Zobacz również
Obserwujemy dwa zjawiska w cyberprzestrzeni, które w najbliższym czasie będą silnie wpływały na biznes i marketing, a więc także badania. Pierwsze to narastająca dominacja sfery cyfrowej nad światem, który dotychczas określaliśmy jako realny, a drugie to sukcesywne zacieranie się obrazu pojedynczego człowieka. To tworzy nowe napięcia i nowe możliwości, ponieważ trudno jest nam wyobrazić sobie świat zdominowany przez booty i algorytmy, w którym człowiek, kiedyś będący w centrum uwagi, staje się coraz mniej widoczny. Charakterem i skutkami jaki ten niezwykły splot ma dla codzienności i biznesu zajmiemy się na Cyber 7.0 – mówi Michał Kociankowski (PTBRiO), przewodniczący Rady Programowej.
W programie konferencji Cyber 7.0 znalazły się wystąpienia Marcina Beme (Audioteka), Rafała Barana (4fun TV), dr Aleksandry Przegalińskiej (Akademia L. Koźmińskiego), dr Jana Zająca (Uniwersytet Warszawski), dr hab. Jacka Wasilewskiego (Uniwersytet Warszawski) i Jacka Kowalskiego (Neuroidea), Tomasza Jedrkiewicza (T-mobile), Alberta Hupy (IRCenter) i Anny Robotyckiej (Faceaddicted), Tomasza Opalskiego (ING Bank Śląski) i Aleksandry Mozalewskiej (UX Symetria), Aleksandry Gębarowskiej (Uniwersytet Jagielloński) i Tomasza Kleyffa, (Hip-hop TV, Eska TV), Pauliny Walkowiak i Kamila Walkowiaka (cloud development), Katarzyny Anosowicz (TVN DIGITAL), Krzysztofa Goryńskiego (TVN) i Tomasza Rakowskiego (IPSOS), Rafała Zacłony i Michała Andrejczuka (Harvard Business Review Polska), Beaty Pawłowskiej i Przemysława Siewiora (Neuroidea) oraz Michała Kota i Macieja Brysiaka (IQS).
Cyber 7.0 odbędzie się 6 kwietnia w warszawskim Centrum Nauki Kopernik.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Więcej informacji na stronie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing