…kampanii reklamowych.
Organizacja i koordynacja takich akcji i wydarzeń jak Bezpiecznie z NIVEA i WOPR, Danone Nations Cup czy też Wakacje z Muszkieterami oraz kompleksowa obsługa projektów korporacyjnych i CSR dla Orange i Fundacji Orange to tylko wybrane działania, które Paulina Bekas zrealizowała przez dziewięć lat zawodowej kariery, z których ostatnie cztery spędziła w zespole agencji reklamowej Afekt.
Zobacz również
Od lutego 2017 roku Paulina Bekas jako Account Manager w Q&A Communications wykorzystuje swoje doświadczenie w działaniach realizowanych dla poznańskiej Galerii Malta. Odpowiada za przygotowanie i realizację projektów reklamowych, wsparcie organizacji eventów oraz obsługę klienta.
Współpraca z jednym z największych poznańskich centrów handlowych to dla mnie zupełnie nowe wyzwanie, dlatego podejmuję się go z tym większym zapałem – mówi Paulina Bekas. Liczę, że z powodzeniem wykorzystam swoje dotychczasowe doświadczenie w obszarze zarówno reklamy, jak też organizacji i promocji eventów – dodaje.
Personalne wzmocnienie zespołu obsługującego Galerię Malta to kolejny krok Q&A Communications w kierunku poszerzania i wzmacniania kompetencji. W ubiegłym roku agencja stworzyła dział digitalowy Q&A Inception oraz rozbudowała dział kreatywny, systematycznie zwiększa również zakres usług reklamowych.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Uważamy, że zapraszanie do współpracy osób z doświadczeniem i z kompetencjami, które są komplementarne do doświadczeń Zespołu Q&A Communications wzmacnia agencję i zwiększa jej potencjał w kontekście integracji usług oraz realizacji wielowątkowych kampanii – mówi Przemysław Wojak, Partner Zarządzający.
Słuchaj podcastu NowyMarketing