… za pomocą Facebook lub Gmail Connect.
Obecnie już ponad 50% ruchu na stronie www.multikino.pl odbywa się przy użyciu urządzeń mobilnych, które generują 30% całej sprzedaży oraz rezerwacji biletów online. Odpowiadając na potrzeby użytkowników, strona została przygotowana według założenia „responsive web design”.
Zobacz również
Co drugie miejsce w naszych kinach jest rezerwowane lub kupowane przez naszą stronę www. Są to miliony biletów rocznie. Naszym priorytetem jest świadczenie solidnych, szybkich oraz przystępnych dla naszych klientów usług, dlatego nowy serwis pozwala zakładać konta użytkowników jednym kliknięciem za pomocą Facebook i Gmail connect, a następnie łatwo rezerwować oraz kupować bilety – informuje Wojciech Szymczyk, Digital & CVM Manager Multikino S.A.
Nowa strona www.multikino.pl ma ciemny layout, a jej dopracowane szczegóły pozwalają poczuć magię kina już na etapie wyboru seansu filmowego.
Prace koncepcyjne nad powstaniem nowej strony rozpoczęły się jesienią 2015 roku i obejmowały one projekty dla rynków: brytyjskiego, polskiego, niemieckiego i włoskiego. Każdy z nich ma inną specyfikę i lokalne wyzwania, które musiały zostać uwzględnione. W Polsce proces rezerwacji jest niezależny od kupowania biletów, a rezerwacje w odróżnieniu od systemów zagranicznych są bezpłatne. Ponadto dla nas ważny jest tzw. alternative content (np.: transmisje EURO i Ligi Mistrzów, transmisje z Metropolitan Oper oraz z Teatru Bolszoj), który musieliśmy uwzględnić – wyjaśnia Szymczyk.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Uruchomienie nowego serwisu wyposażonego w platformę Expierience Sitecore, pozwoli sprostać dwóm z największych wyzwań stawianych przed kinowym digitalem – podnoszeniu wartości średniego zakupu oraz zwiększaniu częstotliwości wizyt w kinach. Platforma Expierience Sitecore pozwala sieci Multikino sprawnie segmentować i personalizować wyświetlane treści oraz tworzyć dedykowane wysyłki e-mailingowe.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Nowa strona www pozwala opracowywać bardzo złożone rozwiązania e-commerce, które zamierzamy sprawnie wykorzystywać – podkreśla Szymczyk.
Wytyczne do projektu graficznego strony www.multikino.pl zostały przygotowane przez agencję TH_NK z Wielkiej Brytanii. Natomiast jej wdrożeniem w Polsce zajęła się agencja Inifnity. Ze względu na bardzo duże doświadczenie we wprowadzaniu platform Sitecore agencja Infinity obecnie odpowiada za przygotowanie i uruchomienie całego rozwiązania na rynku włoskim i niemieckim, gdzie znajdują się sieci kinowego Grupy VUE.