Aflofarm wyróżniony za działania w ramach kampanii „Piękna bo Zdrowa”

Iladian, marka produktów wspierających zdrowie intymne kobiet, otrzymał statuetkę za pomoc w działaniach VIII edycji ogólnopolskiej kampanii „Piękna bo Zdrowa”. Celem akcji jest zwiększenie świadomości kobiet na temat profilaktycznych badań ginekologicznych.
O autorze
1 min czytania 2017-03-02

Iladian to marka stworzona przez Aflofarm Farmacja Polska – wiodącą firmę na rynku farmaceutycznym w Polsce.

VIII edycja kampanii „Piękna bo Zdrowa” organizowanej przez Ogólnopolską Organizację Kwiat Kobiecości wystartowała 21 stycznia pod hasłem „Wpadnij na przegląd do ginekologa”. Według badań przeprowadzonych w ramach kampanii przez IQS, co trzecia kobieta w Polsce wykonuje badania cytologiczne rzadziej niż raz na dwa lata, a 1/5 Polek nie wykonała w swoim życiu nawet jednej cytologii. Analizy potwierdzają także, że wraz z wiekiem kobiety coraz rzadziej dbają o profilaktyczne badania u ginekologa – tylko 60% Polek po 40 roku życia bada się regularnie. Dodatkowo według danych Polskiej Unii Onkologii, każdego roku u 3500 Polek diagnozowany jest nowotwór, a połowa z nich może nigdy nie wyzdrowieć, ponieważ zgłosiła się do lekarza zbyt późno.

Marcin Ochocki, ekspert marki Iladian, zaznacza, że to budowanie świadomości kobiet w temacie profilaktyki i chorób narządów rodnych jest kluczem do poprawienia tych statystyk. „Wiele chorób ginekologicznych nie daje bolesnych objawów w początkowym etapie rozwoju, dlatego świadomość potrzeby regularnych badań może ratować życie” wskazuje Marcin Ochocki.

Iladian jako sponsor generalny kampanii „Piękna bo Zdrowia” również zachęca kobiety do regularnego przeglądu swojego stanu zdrowia u ginekologa.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

„Cieszymy się, że możemy wesprzeć kampanię, dzięki której wśród kobiet w Polsce wzrasta przekonanie, że warto poświęcić czas na wizytę u ginekologa, a tysiące z nich będzie miało szansę wykonać w ramach kampanii bezpłatnie badania cytologiczne” mówi Andrzej Tomasik, Business Unit Manager w Aflofarm Farmacja Polska. „Aby jeszcze bardziej poszerzyć zasięg kampanii zdecydowaliśmy się poinformować o niej także w naszych spotach reklamowych, których emisja odbywała się we wszystkich dużych stacjach telewizyjnych w kraju” dodaje Andrzej Tomasik.

Iladian za wsparcie finansowe kampanii oraz za dodatkowe działania w ramach akcji został wyróżniony statuetką Kwiatu Kobiecości. Nagroda została wręczona podczas finałowej gali kampanii, która odbyła się 1 marca w Teatrze Palladium w Warszawie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się