W reklamie dziewczyna wyjaśnia, jak zrobić Clean Eating Burger, przy wykorzystaniu prostych składników: białego kalafiora, gotowanej piersi z kurczaka, kostek lodu, jarmużu, niesłodzonego migdałowego jogurtu i w pełni naturalnych nasion chia.
W informacji prasowej KFC podaje, że pomysł na kampanię powstał ze zmęczenia konsumentów, dotyczącego trendu na „czyste jedzenie”.
Zobacz również
Dlatego sieć fastfoodów, zamiast serwować super zdrowego burgera, wdraża nowy rodzaj hamburgera – z super podwójną porcją sera – „The Dirty Louisiana”. Zawiera filet z kurczaka, trzy sosy, dwie warstwy sera, ogórek i hash browns, czyli smażone śniadaniowe ziemniaki.
PS
KFC wyśmiewa trend przesadnie zdrowej żywności, a McDonald’s w nowej kampanii promującej McCafe wyśmiewa hipsterskie kawiarnie, pokazując w swoim spocie m.in. minimalistyczne porcje kawy, czy wygórowane ceny!
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing