NK w trosce o wysoką jakość usług przebudowuje proces mikropłatności za Eurogąbki. Celem zmian jest m.in. podniesienie konwersji zakupów poprzez poprawę intuicyjności stosowanych rozwiązań.
Wprowadzone modyfikacje nie są działaniem jednorazowym, lecz częścią procesu rozwojowego sekcji gier i płatności. Dlatego też NK nawiązała współpracę ze studiem ux & usability – WitFlow. Wynikiem wspólnego działania będą badania z użytkownikami, w których właśnie proces płatności będzie poddany wnikliwej analizie. Testy zostaną przeprowadzone we wrocławskim laboratorium badawczym WitFlow, gdzie będzie je obserwował zespół pracujący nad serwisem nk.pl.
Zobacz również
![Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/09/Trudny-temat-latwy-ban_social-media-142x0-c-default.jpg)
Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]