Chroń swój optymizm, nie tylko swoje rzeczy. Czy reklama będzie viralem?

Chroń swój optymizm, nie tylko swoje rzeczy. Czy reklama będzie viralem?
Podczas ostatniej gali rozdania Oscarów, oprócz najdroższych sukienek i pomylonych kopert mogliśmy zobaczyć liczne reklamy. My wzięliśmy pod lupę jedną, która daje nam powód do dostrzegania szklanki zawsze do połowy pełnej!
O autorze
1 min czytania 2017-03-06

Reklamę rozpoczyna zdanie „To jak deszcz w dniu ślubu.” – tylko, która panna młoda życzy sobie deszczu w dniu ślubu?

Chodzi oczywiście o fakt, że ulewa nie wybiera dnia, a wypadki chodzą po ludziach. Jeśli deszcz zniszczy wesele, oderwany konar drzewa spadnie na Twój samochód, a gra w piłkę skończy się złamaną nogą, Sonnet Insurance pomoże zmniejszyć odczuwany niesmak ze wszystkich wypadków. 

Firma nakreśla najczystszą historię pozytywnego myślenia. Pokazuję, że ludzie są w stanie przezwyciężyć wszystko, gdy to, co najcenniejsze jest chronione… optymizm. 

Joslyn Defreece, grająca pannę młodą jest transpłciową artystką, co dodaje reklamie kolejnej społecznej warstwy.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Spot Johannesa Leonadra w reżyserii Matta Lamberta odtwarzany jest w kanadyjskiej telewizji.

Pamiętajcie więc, żeby chronić swój optymizm, nie tylko rzeczy. 🙂

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

To nie pierwsza, chroniąca optymizm, reklama kanadyjskiego ubezpieczyciela. Wcześniej mogliśmy zobaczyć kolorową animację, w której główny bohater – Balon wyrusza w niebezpieczną i nieplanowa przygodę, podczas, której napotyka mnóstwo zagrożeń – tak jak w życiu. Zobaczcie!

W celu emocjonalnego zaangażowania widzów, balon przybiera uśmiechniętą minę. Dodaje tym samym trochę radości widzom.

Wrzucamy Wam jeszcze inne, ciekawe reklamy Sonnet Insurance. Jak Wam się podoba taka komunikacja marki?