SER Group to dostawca oprogramowania do zarządzania treścią w przedsiębiorstwie (ECM), którego flagowym produktem jest platforma Doxis4 iECM.
„Realizacja strategii międzynarodowej ekspansji SER GROUP wymaga wsparcia profesjonalistów w zakresie budowania marki oraz pomocy w kształtowaniu efektywnej komunikacji z rynkiem. Zdecydowaliśmy się na współpracę, w tym bardzo ważnym zadaniu, z zespołem LEWIS w uznaniu dla ich dotychczasowych, imponujących osiągnięć w tej kluczowej dla nas dziedzinie” – mówi Marcin Somla, dyrektor polskiego oddziału SER GROUP – „Od pierwszego spotkania wzajemnie uczymy się od siebie podczas realizacji, czasem nieoczywistych, pomysłów, i jestem przekonany, że ten styl współpracy utrwali się na dobre w kolejnych wspólnych inicjatywach. Elastyczność i otwartość umysłu cenię najbardziej spośród wszystkich wyróżników zespołu LEWIS” – dodaje.
Zobacz również
„Po raz kolejny zaufała nam firma, odnosząca sukcesy na rynku B2B IT. SER Group to nie tylko lider rynku ECM, ale także grupa niezwykle zmotywowanych osób, mających na celu poprawę środowiska pracy każdego z nas. Współpraca z nimi to sama przyjemność” – mówi Krzysztof Chodkowski, Strategy Director w LEWIS, który z ramienia agencji odpowiada za projekt.
W zespole projektowym pracują również Ewa Geresz oraz Sara El Nemr.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]