Jest to kolejny krok w rozwoju firmy w kierunku szukania nowych obszarów działania i źródeł przychodów w zaawansowanych działaniach digitalowych.
Remigiusz jest ekspertem w zakresie data science w biznesie. Od 17 lat analizuje zachowania klientów B2C i B2B.
Zobacz również
Do 2003 r. zarządzał systemem raportowania dla Marketingu w Netii. W latach 2003-2008 był odpowiedzialny za bazę klientów, m.in. tworzył modele utrzymania klienta i kierował działaniami lojalnościowymi. Od 2009 r. w Grupie Pracuj rozwijał obszar Business Intelligence, wykorzystując metody data mining do prognozowania zachowań klientów i zwiększania przychodów firmy.
W 2013 został finalistą prestiżowego konkursu Big Data Summer Camp. Ukończył Informatykę na Uniwersytecie Warszawskim.
Head of Big Data jest nowym stanowiskiem w strukturze firmy. Raportuje do Anna Podkowińska-Tretyn – Chief Digital Officer.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing