– W dobie smartfonów, kupowanie powinno być proste i wygodne, bez zbędnych przestojów. Dzięki PayPal Access, wpisywanie prywatnych danych, adresu wysyłki czy numeru rachunku bankowego nie jest już konieczne. Wystarczy login i hasło do konta PayPal – mówi Matt Komorowski, szef sprzedaży w PayPal Środkowa i Wschodnia Europa.
PayPal Access zapewnia klientom i sprzedawcom wszystko co jest niezbędne do utworzenia konta i dokonania transakcji – weryfikację użytkownika, dane adresowe i szczegóły płatności. Uproszczenie logowania i tworzenia konta, może zwiększyć konwersje i lojalność klienta. Jak pokazują badania, niemal jeden na czterech konsumentów porzuca swój koszyk gdy jest proszony o założenie konta.*
Zobacz również
– Zakupy to przyjemność. Dlatego staramy się by nasi klienci nie tracili czasu na formalności. Schaffa Shoes to pierwszy sklep w Polsce, który wprowadził szybkie logowanie przez PayPal. Cieszymy się, że dostęp do znanych marek i producentów w naszym sklepie jest teraz jeszcze prostszy – mówi Marcin Mystkowski z SchaffaShoes.
*ForresterResearch. „Wymóg rejestracji obniża konwersję”
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]