Działania digital projektu Dacia Duster Cup poprowadzi agencja ASAP&ASAP

Agencja ASAP&ASAP Communication zajęła się strategią i kreacją działań digital cyklu rajdów Dacia Duster Cup. Do jej zadań należy prowadzenie profilu na Facebooku, Instagramie oraz obsługa strony www.
O autorze
0 min czytania 2017-03-08

Dacia Duster Cup to cykl rajdów cross-country, w których uczestnicy ścigają się specjalnie przystosowanymi do tego celu samochodami Dacia Duster. Jest częścią Rajdowego Pucharu Polski Samochodów Terenowych – jego wyniki liczą się zatem do klasyfikacji generalnej RPPST. Do zadań agencji, poza prowadzeniem fanpage’a DDC na Facebooku oraz profilu na Instagramie, należy także budowa i obsługa serwisu www.daciadustercup.pl przez cały rok 2017. Zakupem mediów zajmuje się dom mediowy OMD, a działaniami ATL – agencja Publicis. Przystosowaniem samochodów do rajdów zajęła się firma Overlimit, a nad organizacją całości czuwa Hołowczyc Racing. 

ASAP&ASAP Communication realizuje projekty strategiczne, kreatywne i produkcyjne oraz kampanie w digitalu i social mediach. Agencja pracuje dla takich marek jak Biedronka, NO-SPA, Volvo Trucks, Frontline (Merial), Dacia, Pixers czy Teatr Muzyczny ROMA.