Konkurs inaugurujący X edycję kampanii „Muszkieterowie dla Polek”

8. marca rozpoczęła się jubileuszowa, X edycja prozdrowotnej kampanii „Muszkieterowie dla Polek”. W ramach akcji kobiety będą miały okazję poddać się profilaktycznym badaniom mammograficznym.
O autorze
1 min czytania 2017-03-08

Mammobus będzie czekał na pacjentki na parkingach wybranych sklepów Intermarché i Bricomarché. Na inaugurację X edycji kampanii, Grupa Muszkieterów przygotowała konkurs „Pier(w)si do komplementów”. 

Rak piersi to najczęstszy z nowotworów występujących wśród kobiet. Z danych Krajowego Rejestru Nowotworów wynika, że co roku diagnozuje się go u ok. 18 tys. Polek, czyli ok. 50 osób dziennie. Co ważne, jego wczesne wykrycie zwiększa szanse na pełne wyleczenie, dlatego lekarze i specjaliści podkreślają ogromne znaczenie profilaktyki w tym zakresie. W odpowiedzi na te potrzeby Grupa Muszkieterów zorganizowała kampanię edukacyjną z zakresu zapobiegania rakowi piersi „Muszkieterowie dla Polek”.

W ramach jubileuszowej edycji kampanii, Grupa Muszkieterów przygotowała konkurs na „Pier(w)si do komplementów”. Ma on na celu skłonienie mężczyzn, by zachęcali bliskie im kobiety do dbania o siebie i swoje zdrowie. By wziąć udział w konkursie należy wejść na dedykowaną stronę http://pierwsidokomplementow.pl/ i w 140 znakach skomplementować biust wybranej kobiety i zmotywować ją do zbadania piersi. Autorzy najciekawszych i najzabawniejszych odpowiedzi otrzymają 3 karty upominkowe na bieliznę o wartości 800 zł każdy. Konkurs trwa od 8 do 31 marca. 

– Chcemy, by Polki z jednej strony wiedziały jak ważna jest profilaktyka raka piersi pozwalająca na wczesne wykrycie ewentualnych zmian nowotworowych, a z drugiej, by były świadome jak cenne dla najbliższych jest ich zdrowie i życie. Właśnie dlatego do konkursu na Facebooku zaangażowaliśmy Panów, by to oni przekazali bliskim im kobietom, że chcą by żyły w zdrowiu i regularnie się badały. Zarówno kampanię, jak i konkurs rozpoczęliśmy 8. marca, czyli w Międzynarodowy Dzień Kobiet, by podkreślić, że w akcji chodzi nam przede wszystkim o dobro pań.– mówi Eliza Orepiuk-Szymura, Kierownik Dyrekcji Komunikacji i Informacji Grupy Muszkieterów. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Bezpłatne badania skierowane są do Pań w wieku 50-69 lat, które w ciągu ostatnich dwóch lat nie wykonywały mammografii. Właśnie w tej grupie wiekowej, czyli u kobiet w wieku pomenopauzalnym, obserwowana jest największa zachorowalność na raka sutka. Panie w pozozostałych grupach wiekowych będą mogły przebadać się za opłatą w wysokości 80 zł.

Grupa Muszkieterów przy organizacji kampanii ponownie korzysta z fachowej pomocy Niepublicznego Specjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej „Diagnostyk” z Zielonej Góry. Mammobusy ośrodka, będą czekały na pacjentki na parkingach wybranych sklepów Intermarché i Bricomarché.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Od 2008 r. w ramach kampanii Grupy Muszkieterów przebadało się 45 tysięcy. Polek. Akcja „Muszkieterowie dla Polek” potrwa do grudnia 2017 roku.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się