… stworzenie wszystkich materiałów wykorzystanych w kampanii. Akcja poszerzona jest o działania promocyjne w wybranych drogeriach, które również przygotowała Agencja Warszawa.
HUBem aktywacji i miejscem, gdzie zapraszane są konsumentki jest platforma www.garniercolornaturals.pl. Każda użytkowniczka wspólnie z ambasadorką marki może przejść interaktywny test video. Aplikacja pomaga konsumentkom w wyborze odpowiedniego koloru farby z palety Garnier Colors Naturals. Poza teoretycznym dopasowaniem koloru kobiety mogą sprawdzić wybrany odcień wgrywając swoje zdjęcie i nakładając go wirtualnie na obecny kolor.
Zobacz również
Oprócz testu na platformie użytkowniczki znajdą content edukacyjny poświęcony najczęstszym wątpliwościom dotyczącym domowej koloryzacji, wyboru właściwego koloru i pielęgnacji włosów farbowanych.
Pomysł na kampanię zrodził się w odpowiedzi na potrzeby Polek. Decydując się na domową koloryzację każda kobieta staje przed wyzwaniem – jaki kolor wybrać, aby być zadowoloną z efektu. Kampania Garnier Color Naturals pomaga Polkom podjąć właściwą decyzję.
„Mam poczucie, że to co dla mnie i filozofii marki Garnier Color Naturals jest ważne – budowanie zaufania, właśnie teraz zyska nowy wymiar. To co bywa trudne podczas koloryzacji i podejmowania decyzji dotyczącej nowego koloru teraz stanie się znacznie prostsze i przyjemne” – podkreśla Joanna Brodzik, ambasadorka marki Garnier Color Naturals.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing