Firma Materasso, chcąc poszerzyć swoją obecność na rynku polskim, zdecydowała się na działania content marketingowe, które mają na celu zwiększenie rozpoznawalności marki wśród klientów oraz długoterminowe pozycjonowanie treści tworzonych wspólnie ze specjalistami Materasso.
„W ramach współpracy ContentHouse będzie odpowiadał za strategię content marketingową, budowę struktury redakcyjnej portalu firmowego oraz egzekucję zaplanowanych działań. Do zadań naszej agencji będzie należał również zakup mediów” – informuje Grzegorz Miłkowski, dyrektor zarządzający ContentHouse.
Zobacz również
„Wiemy, że budowanie marki nie może obejść się bez tworzenia unikalnych, a przede wszystkim dopasowanych do odbiorcy, treści. Zaufaliśmy specjalistom w tym temacie i wierzymy w powodzenie projektu, który wspólnie rozpoczynamy” – mówi David Chomat, Export Manager, Materasso Slovakia.
Redakcja tworzonego przez ContentHouse portalu edukacyjnego zadba o to, by specjaliści produkujący od lat materace mogli podzielić się swoją wiedzą ze wszystkimi, którzy poszukują informacji na temat technicznych aspektów materacy, ich wpływie na jakość snu oraz dobrych i złych nawykach towarzyszących wypoczynkowi.
Firma Materasso została założona w 1995 roku. Produkuje materace medycznych, poduszek anatomicznych, stelaży do łóżek i antyalergicznych kołder. Od 2009 roku firma rozpoczęła również produkcję łóżek kontynentalnych.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Obecnie Materasso Słowacja produkuje około 300 000 materacy rocznie w zakładach produkcyjnych położonych w miejscowości Oravské Vesele. Produkcja zaspokaja około 60% udziału w rynku krajowym, a 80% wyprodukowanych materacy jest eksportowana do Republiki Czeskiej, Polski, Węgier, Niemiec, Szwajcarii, Finlandii, Holandii, Litwy i innych krajów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Materasso jest jedynym producentem materacy na Słowacji pracujących w systemie ISO.