Nike chce zainspirować do ćwiczeń i zmiany trybu życia wszystkie kobiety, nawet te, które obok siłowni przechodzą z zamkniętymi oczami.
Zobacz również
źródło zdjęć: instagram.com/nikewomen/
W nowej kampanii Nike stawia na naturalność, kobiece kształty, dlatego do współpracy zaprosiło dwie popularne blogerki plus size: Danielle Vanier i Gracie Francesce oraz modelkę Naomi Shimada.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Temat modelek plus size nadal pozostaje gorący. Branża i internauci szeroko komentują decyzję marek, które współpracują z modelkami w niecodziennym, w modzie, rozmiarze.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Większość uważa, że takie współpracę to rewolucja, inni, że to gra pod publikę.
Jakie jest Wasze zdanie na ten temat? Dajcie znać w komentarzach.
PS
W zeszłym roku, w czasie promocji nowej kolekcji staników sportowych Nike Pro Bra, marka opublikowała na swoim Instagramie zdjęcia z kobietami o pełnych kształtach.
PS 2
W ubiegłym roku również BuzzFeed pod lupę wziął wizerunek modelek w znanych kampaniach firm odzieżowych m.in.: Tommy’ego Hilfigera, Calvina Kleina, Burberry, czy Kate Spade. Jak wyszły sesje? Oceńcie sami!
PS 3
O innych kampaniach, w których brały udział modelki plus size przeczytacie w naszym artykule → tutaj.
PS 4
Na koniec nasza ulubiona wpadka znanego brandu odzieżowego. Zara swojego czasu pokazała reklamę, w której nawoływała do „pokochania swoich krągłości”, ale czy para modelek, które do tego zachęcały to akurat dobry wybór?
źródło zdjęcia: twitter.com