Fot.: Wojciech Rosegnal
Dynamo Film posiada trzynastoletnie doświadczenie w produkcji filmowej. Do zespołu pracującego dla największych i najbardziej wymagających Klientów dołączył właśnie reżyser Tomasz Okulicz. Dynamo i Okulicz będą współpracować na wyłączność.
Zobacz również
Dynamo to ludzie. Łączy nas filmowa pasja, energia i doświadczenie. Z Tomkiem pracowaliśmy dotychczas projektowo. Na planie jest skoncentrowany i profesjonalny. Doskonale potrafi wczuć się w emocje tworzonego filmu, niezależnie od tego czy ma on wzruszyć czy rozbawić odbiorcę. – mówi Maciej Maciantowicz Prezes zarządu Dynamo Film.
Tomasz Okulicz – reżyser filmów reklamowych. Zanim rozpoczął swoją przygodę w reklamie, współtworzył m.in. niezależną grupę teatralną „Wybrzeżak” w Gdańsku, gdzie prowadził kursy dramy, reżyserował spektakle i formy kabaretowe. Następnie przez ponad 7 lat kierował zespołem kreatywnym w agencji Engine, pracując jako dyrektor kreatywny między innymi dla takich klientów jak MINI, BMW, Leroy Merlin, Ergo Hestia, Henkel, Cropp, Lubella, Sinsay, Heyah, T-Mobile Polska czy Herbapol. Współtworzył i reżyserował spoty m.in. dla marek Sinsay i Cropp (LPP), Arena.pl, Unia Group oraz Leroy Merlin. Dla tej ostatniej zrealizował jeden ze swoich najbardziej rozpoznawalnych projektów – kampanię „Bohater Domu”, nagrodzoną m.in.: złotą statuetką EFFIE AWARDS. W 2016 roku zdecydował się zakończyć współpracę z agencją i rozwijać się w obszarze reżyserii. 2017 rok rozpoczął intensywnie realizacją serii filmów dla marki Pilsner Urquell wyprodukowanych przez Dynamo Film.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell