… stylizacji bez pomocy specjalisty. Platforma internetowa Homebook.pl śmiało wychodzi naprzeciw temu wyzwaniu i wprowadza do swojej aplikacji mobilnej innowacyjną funkcjonalność „Przymierz we wnętrzu”.
Zakupy w sieci robi już ponad połowa Polaków. Według najnowszych raportów e-commerce aż 41% z nich, w procesie dokonywania zakupów online, korzysta ze smartfona. Nic zatem dziwnego, że aplikacje mobilne stale zyskują nowe funkcjonalności, są innowacyjne i nastawione na potrzeby klienta. Platforma Homebook.pl będąca skarbnicą modnego, stylowego wzornictwa, postawiła na zupełnie nowy sposób prezentacji produktów. Teraz każdy produkt dostępny w aplikacji mobilnej można przymierzyć do konkretnej aranżacji wnętrza – a wszystko to, na ekranie dotykowym telefonu!
Zobacz również
My, Polacy, kochamy piękne wnętrza i świetny design. Coraz częściej szukamy w sieci inspiracji by, po prostu, mieszkać piękniej. Chcemy by nasze aranżacje były nietuzinkowe, ponadczasowe i doskonale przemyślane – przywiązujemy coraz większą wagę do utrzymania spójności w aranżacji – mówi Anna Poprawska, dyrektor operacyjny platformy Homebook.pl – Robiąc zakupy w sieci pragniemy mieć pewność, że wybieramy dobrze. Czytamy o materiałach z jakich wykonany został produkt, przyglądamy się wykończeniom, analizujemy wymiary. Mimo tego, czasem trudno sobie wyobrazić jak dany mebel będzie faktycznie prezentował się w naszym wnętrzu. Aby ułatwić naszym klientom wybór, opracowaliśmy funkcję „Przymierz we wnętrzu”, która pozwala na wirtualne „przeniesienie” przedmiotu do wybranego przez nas pomieszczenia – dodaje.
Jak funkcjonalność działa w praktyce? Przeglądając ofertę produktową dostępną w aplikacji mobilnej Homebook.pl, wystarczy wybrać produkt, kliknąć w ikonę aparatu znajdująca się tuż przy nim i rozpocząć przymierzanie. Wirtualna skala pozwoli na powiększanie, obracanie i przesuwanie przedmiotu, tak, aby został w pełni dopasowany do wolnej przestrzeni w naszym wnętrzu. Zdjęcie z przymierzonym produktem można zapisać w galerii lub udostępnić znajomym. Dzięki opracowanej funkcjonalności, można przymierzać dowolną ilość produktów, porównywać ze sobą powstałe stylizacje i wybrać najlepszą. Prezentowana funkcja sprawia, że w kilka chwil można sprawdzić jak wybrany przez nas produkt prezentuje się wnętrzu, czy jego design jest odpowiedni, a kolor harmonizuje ze stylizacją. Obojętnie czy użytkownik zastanawia się nad wyborem lampy, fotela, biurka czy dekoracji – teraz wszystko może dokładnie dopasować i nie stresować się nietrafionym doborem stylistycznym.
Co ciekawe, taka wirtualna metoda „przymierzania” produktów do wnętrza, ma wyższość nad zakupami tradycyjnymi – komentuje dalej Anna Poprawska. Prawdą jest, iż rzeczywistość internetowa nigdy nie odda w pełni faktycznego stanu produktów ale nie oznacza to, że zakup w sklepie stacjonarnym zawsze będzie strzałem w dziesiątkę – nie rzadko zdarza się, iż po wniesieniu przedmiotu do domu aranżacja nie wygląda tak jak ją sobie wyobrażaliśmy. Funkcja „Przymierz we wnętrzu” rewolucjonizuje wirtualne zakupy w sektorze home&living ponieważ jeszcze przed podjęciem decyzji zakupowej pozwala wirtualnie wejść z wybranym przez nas produktem do domu. Nie trzeba sobie już nic wyobrażać i wizualizować, teraz wystarczy po prostu przymierzyć i być pewnym swojego wyboru. Aplikacja w znaczącym stopniu niweluje prawdopodobieństwo rozczarowania nietrafioną aranżacją, a co za tym idzie, zwrotu produktu – podsumowuje dyrektor operacyjna Homebook.pl
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Mobilna platforma Homebook.pl to zatem nie tylko baza modnego wzornictwa, inspiracyjnych zdjęć oraz specjalistycznych artykułów poradnikowych. Teraz to także multimedialna przymierzalnia, którą każdy z użytkowników może zaprosić do siebie do domu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing