James Franco przedstawia: ‘MAN BOX’ DLA ZALANDO

Wiodąca europejska platforma modowa Zalando sezon wiosna-lato 2017 wita kampanią MAN BOX ukazującą różne style typowe dla współczesnego mężczyzny. Razem z aktorem i twórcą filmowym Jamesem Franco firma przygotowała spot reklamowy udowadniający, że Zalando ułatwia zakupy ubraniowe niezależnie od styl
O autorze
1 min czytania 2017-03-16

Poza damską odzieżą, obuwiem i akcesoriami we wszystkich przedziałach cenowych Zalando ma swojej ofercie także asortyment dla mężczyzn, który obejmuje szerokie spektrum marek i stylów na każdą okazję. Z typowym dla siebie urokiem i swobodą James Franco przekonuje, że Zalando ma coś dla każdego.

James Franco zna mężczyzn i ich upodobania. Mówiąc o niechęci do zakupów, precyzuje: „My nie chodzimy na zakupy. My decydujemy”. Większość mężczyzn, zamiast kupować ubrania, wolić uprawiać sport, gotować lub chodzić na ryby. Niezależnie od tego, jakie są ich ulubione zajęcia, mogą oni przy tym świetnie wyglądać dzięki Zalando, które oferuje setki marek i stylów w jednym miejscu.

 Cieszymy się, że możemy poinformować o szerokim asortymencie męskim w Zalando. Kampania MAN BOX to wyraz naszego zrozumienia dla mężczyzn i ich zwyczajów, a jej celem nie jest narzucanie nikomu określonego stylu, lecz pokazanie, że w Zalando znaleźć można swoje ulubione marki. Wzbogacona o subtelne poczucie humoru Jamesa Franco, kampania stanowi inspirację do wyrażania swojego własnego stylu dzięki Zalando”, zaznacza Carsten Hendrich, VP Brand Marketing Zalando.

Spot reklamowy do kampanii „It’s A MAN BOX” został nakręcony na ulicach Los Angeles, a wyreżyserował go i w głównej roli wystąpił James Franco. Spot jest częścią kompleksowej kampanii obejmującej reklamę w prasie oraz na banerach OOH. Kampania rusza 12 marca 2017 we wszystkich krajach, w których obecne jestZalando.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej informacji i inspiracji na zalando.pl/manbox

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się