Marsz gigantów w kampanii DOOH

Space for Giants - organizacja zajmująca się ochroną słoni weszła we współpracę z firmami organizującymi kampanie DOOH. Wspólnie opracowali kreatywny pomysł na zdobycie funduszy pozwalających opiekować się zwierzętami i zapewnić im jak najdłuższe życie.
O autorze
1 min czytania 2017-03-22

W myśl koncepcji przygotowano kreację, w której na 5-ciu wybranych ekranach LED na świecie, będzie emitowany “marsz słoni”. Animacja ma przedstawiać zwierzęta w kolorach i “w logo” firmy lub korporacji, która zdecyduje się przeznaczyć 5000 funtów na opiekę nad słoniem. Przekazana kwota wystarcza na zapewnienie opieki 1 słoniowi do końca jego życia. 

Wymowne hasło kampanii – Marsz gigantów – ma na celu motywować firmy do “zaopiekowania się” słoniem i równocześnie mobilizować, by obrandowane ich logo wirtualne zwierzę, pojawiło się na wielkim ekranie – między innymi – na Times Square, wśród innych gigantów biznesowych. Kampania dla zaangażowanych w nią marek, ma przede wszystkim istotny wymiar symboliczny i wizerunkowy.   

Marsz startuje na ekranie w Hong Kongu. Następnie, wirtualne słonie przemaszerują przez Times Square w Nowym Jorku, Westfield Stratford City w Londynie, Grand Central w Birmingham oraz nośnik na Manchester Printworks. 

Na kilka dni przed rozpoczęciem kampanii swoje wirtualne słonie posiadały już między innymi takie firmy jak: National Express, The Delta Group, BCD Travel czy Made by Riley.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

To jedna z pierwszych kampanii na rynku reklamy DOOH o światowym zasięgu.

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Źródło: MyLED

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się