W ramach współpracy zostały wyprodukowane dwa spoty reklamowe wprowadzające na rynek rajstopy uciskowe oraz innowacyjny suplement diety Detramax Plus.
Ambasadorką produktu została Krystyna Czubówna i przy pomocy jej wizerunku firma wprowadza na rynek nowy produkt z linii Detramax – rajstopy profilaktyczne uciskowe poprawiające mikrokrążenie żylne. W zrealizowanym spocie reklamowym główną rolę odgrywają bohaterki – konsumentki opowiadające o produkcie, którego benefity przedstawione są w formie testów konsumenckich. Całość odbywa się w ciepłym otoczeniu kameralnego studia telewizyjnego, które prowadzi Krystyna Czubówna.
Zobacz również
Drugi spot reklamowy zatytułowany „Laboratorium Detramax” wprowadza na rynek markę Detramax Plus, suplement diety wspomagający krążenie oraz rewitalizację zmęczonych nóg. W filmie zastosowano nowoczesne laboratorium oraz animacje, aby podkreślić innowacyjność produktu.
Przy realizacji obu kreacji istotnym celem strategicznym było odmłodzenie grupy docelowej, co znalazło odzwierciedlenie w liniach kreatywnych. Dwa nowe filmy dla marki Detramax przyniosły również istotne zmiany w warstwie plastycznej.
Zmiana stylistyki w warstwie wizualnej ma za zadanie znaleźć odzwierciedlenie w wizerunku marki. Jednocześnie w przekazie zbudowaliśmy wiarygodną historię, która pozwoliła na pokazanie benefitów sprzedażowych. Jestem przekonana, że ta transformacja będzie korzystna nie tylko dla firmy, ale także dla wizerunku samej marki. – mówi Anna Seroczyńska, Dyrektor Kreatywny Brands Alive.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Detramax to jeden z flagowych produktów firmy Novascom Pharmaceuticals. Nadrzędnym celem dla marki jest utrzymanie i wzmocnienie lojalności dotychczasowego Klienta i poszerzenie grupy docelowej o młodszych odbiorców.
Słuchaj podcastu NowyMarketing