Tego zadania podjęła się dwójka wybitnych, e-marketingowych specjalistów – Magdalena Tobiasz i Wojciech Szymański. Korzystając ze swojego wieloletniego doświadczenia, obserwacji rynku i współpracy z licznymi klientami, przygotowali pokaźną lekturę, wartą uwagi nie tylko osób z branży. Sięgnąć do niej powinni także ludzie wiążący sukces swojego biznesu z siecią lub po prostu chcący zrozumieć sekrety zarządzania treścią we współczesnej reklamie.
Na blisko 200 stronach autorzy mierzą się z ogromem wiedzy. Systematyzują informacje, rozwiewają mity, prezentują własne przemyślenia i krok po kroku odsłaniają sekret content marketingu, podpowiadając jak w pełni wykorzystać jego potencjał.
Zobacz również
O marketingu treści mówi się obecnie bardzo dużo. Czas, żeby to on zaczął mówić za Ciebie!
Wydawcą książki jest Ideo Force, agencja marketingu zintegrowanego, na co dzień zajmująca się promocją marek w internecie, znana także z tego, że chętnie dzieli się swoją bogatą wiedzą.
Content marketing, współczesny poradnik po marketingu treści do kupienia w księgarniach internetowych.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing