Almanach wiedzy o współczesnym content marketingu już jest!

Zjawiskowy. Nieograniczony. Angażujący. Trendy. Content marketing to fenomen, o którym się rozmawia. I to dużo. A skoro tak, to narosły wokół niego mity i niejasności. Czas je rozwiać! Content marketing, współczesny poradnik po marketingu treści, jest już w sprzedaży!
O autorze
1 min czytania 2017-03-22

Tego zadania podjęła się dwójka wybitnych, e-marketingowych specjalistów – Magdalena Tobiasz i Wojciech Szymański. Korzystając ze swojego wieloletniego doświadczenia, obserwacji rynku i współpracy z licznymi klientami, przygotowali pokaźną lekturę, wartą uwagi nie tylko osób z branży. Sięgnąć do niej powinni także ludzie wiążący sukces swojego biznesu z siecią lub po prostu chcący zrozumieć sekrety zarządzania treścią we współczesnej reklamie.

Na blisko 200 stronach autorzy mierzą się z ogromem wiedzy. Systematyzują informacje, rozwiewają mity, prezentują własne przemyślenia i krok po kroku odsłaniają sekret content marketingu, podpowiadając jak w pełni wykorzystać jego potencjał.

O marketingu treści mówi się obecnie bardzo dużo. Czas, żeby to on zaczął mówić za Ciebie!

Wydawcą książki jest Ideo Force, agencja marketingu zintegrowanego, na co dzień zajmująca się promocją marek w internecie, znana także z tego, że chętnie dzieli się swoją bogatą wiedzą.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Content marketing, współczesny poradnik po marketingu treści do kupienia w księgarniach internetowych.

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się