źródło zdjęcia: pexels.com
Conversational commerce to w ostatnich miesiącach jeden z dominujących trendów w digital marketingu. Chatboty umożliwiają markom automatyzację sprzedaży i obsługi klienta poprzez popularne komunikatory takie jak Skype czy Messenger. Dzięki systemom uczącym się i przetwarzaniu języka naturalnego, rozmowy te mogą odbywać się bez udziału człowieka po stronie marki.
Zobacz również
– Zaczynaliśmy ponad dwa lata temu od tworzenia stron www i aplikacji mobilnych m.in. dla Coty, E. Wedel czy McDonald’s. W tym czasie zbudowaliśmy zespół kilkunastu osób, które łączą wszechstronne kompetencje technologiczne z ogromnym doświadczeniem w projektowaniu komunikacji marketingowej w social media – mówi Marcin Olejnik, CEO w KODA Bots.
Nowe studio w pierwszym kwartale 2017 r. skupiło się na zbudowaniu autorskiego narzędzia do tworzenia i zarządzania chatbotami oraz wypracowaniu optymalnego procesu współpracy z klientami.
– Stworzyliśmy dziesiątki prototypów, które wzbogaciły nas o bezcenne, praktyczne doświadczenie i kolejne kontrakty, dzięki którym możemy rozwijać zespół – dodaje Olejnik. – W centrum naszych działań zawsze jest konsument i jego potrzeba. Pomagamy mu docierać do odpowiedzi na nurtujące go pytania, dbamy jednak o to, żeby nie dać się zwariować i nie zatracić tej w automatyzacji. Nasz system zaprojektowaliśmy tak, by konsultanci mogli podglądać konwersacje i w każdej chwili włączyć się w rozmowę.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Celem KODA Bots na drugi kwartał jest m.in. wdrożenie otwartej platformy SaaS, nowej wersji strony www oraz opublikowanie projektowanych aktualnie, w tym również zagranicznych, chatbotów dla największych marek.
Słuchaj podcastu NowyMarketing