Gubisz włosy? Znajdź rozwiązanie! – Opus B autorem nowej kampanii marki Biotebal

Wystartowała ogólnopolska kampania marki Biotebal – leku z biotyną na osłabione i wypadające włosy. To kolejna wspólna realizacja Opus B i Polpharma.
O autorze
1 min czytania 2017-03-28

Spoty utrzymane są w konwencji kobiecego serialu, którego akcja toczy się w przytulnym zakładzie fryzjerskim. Do salonu „O!Włos” przychodzą różne kobiety z podobnym problemem – ich włosy są dosłownie wszędzie – na szczotce, na ubraniach, na podłodze…

– Każdy spot oparty jest o wiarygodny, życiowy insight oraz lekki, naturalny styl narracji i sympatycznych bohaterów. Wszystko po to, by budować wizerunek marki niedystansującej, pomocnej i maksymalnie skutecznej – tłumaczy Tomasz Kosiński, Creative Director w Opus B.

Kampania podkreśla nie tylko szeroki aspekt zastosowań i benefitów marki Biotebal – w postaci tabletek, szamponu i odżywki, lecz także różne przyczyny niedoborów biotyny – karmienie piersią, nieprawidłową dietę czy zmianę pór roku.

Emisja, pierwszego z serii czterech spotów, rozpoczyna się 27 marca w ogólnopolskich stacjach TV. Za zakup mediów odpowiedzialny dom mediowy Mediacom.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za kreację i nadzór nad realizacją kampanii odpowiada Opus B. Spoty wyreżyserowała Anna Maliszewska a wyprodukowało studio Lemon. Postprodukcją zajęło się Miło, a dźwiękiem Zstudio.

Słuchaj podcastu NowyMarketing