Odwaga, wyobraźnia, efekty – to hasło przyświeca zespołowi przy tworzeniu strategii komunikacji i angażujących treści. Agencja zachęca marki do głośnego mówienia własnym językiem, bo wie, że to odważne firmy zdobywają rynek. Kompleksowa oferta to wynik szerokich kompetencji i doświadczenia zespołu wypracowanych zarówno podczas pracy w agencjach, jak i po stronie klienta.
Założycielką Heroes Brand Communication jest Anna Szepke – Krzyżaniak. Doświadczenie zdobywała pracując m.in. w strukturach korporacyjnych Getin Banku (odpowiedzialna za marketing i public relations hipotecznej marki DomBank). W swojej karierze realizowała i nadzorowała projekty komunikacyjne m.in. dla takich marek, jak: SKOK im. Chmielewskiego, Bisnode Polska, Biuro Informacji Kredytowej, mBank, Multibank, PwC, ATLAS, VESBO Poland, Lasy Państwowe.
Zobacz również
Hero No. 1 w komunikacji ceni odwagę, wyrazistość, pomysł. Jak mówi: Wyjście z komunikacyjnej strefy komfortu pozwala tworzyć marki wielkie i o ponadczasowym przekazie. Dlaczego?
Bo w komunikacji przede wszystkim liczą się emocje. Odważny zespół z wyobraźnią, dla którego liczą się efekty, tworzą: Marta Byczkowska – Nowak, Ewa Soboń – Kosacz oraz Aneta Krauze. Branże, w których specjalizuje się agencja to: nieruchomości i budownictwo, design i wyposażenie wnętrz, e-commerce, business intelligence, medycyna i farmacja, beauty & wellness, finanse, prawo, sport, motoryzacja, turystyka, lifestyle, marki premium, kultura i nauka.
Więcej na www.heroes.com.pl
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing