Spot reklamowy pokazuje, że Windomatic z podwójną mocą to wierny towarzysz wielu prac porządkowych, z myciem okien na czele. Pozwala na nieprzerwane porządki aż do 40 minut w trybie podstawowym, dzięki czemu możliwe jest umycie blisko 120 m2. Ten niezwykle funkcjonalny i łatwy w użytkowaniu produkt sprawi, że tej wiosny domowe porządki będą zaskakująco proste i jeszcze szybsze. Jak pokazuje spot, aby cieszyć się lśniącymi czystością szybami, wystarczy umyć je za pomocą płynu i ściereczki i sięgnąć po ściągaczkę Windomatic. W mig upora się z brudem, wodą i zadba o to, żeby na szybie nie pojawiła się nawet najmniejsza smuga.
Spot reklamowy będzie można obejrzeć w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, takich jak: TVP, Polsat, Polsat Pakiet ogólny miejski, TVN, TVN Style, TVN Mix Kobiecy, TVN Mix Urban i TVP Theme. Przekaz wesprą również działania w Internecie: spoty i banery, Social Media, PR, POS.
Zobacz również
Vileda prowadzi kompleksowe działania marketingowe, które konsekwentnie budują i umacniają wizerunek marki. Zgodnie z filozofią marki, niosą one za sobą klarowny przekaz: Vileda istnieje po to, by ułatwić sprzątanie i oszczędzić czas!
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]