…kompetencji i zdefiniowało nowe usługi oferowane przez firmę. Agencja uruchomiła także nową stronę internetową.
Od marca 2017 Consulting & More zmienia pisownię nazwy na Consulting’n more i wprowadza nowy logotyp spójny z pisownią. Zmiany mają na celu wzmocnienie wizerunku agencji jako firmy doradczej i eksperckiej – stąd minimalistyczny zapis i stonowana kolorystyka logotypu.
Zobacz również
Odpowiadając na potrzeby rynkowe, Consulting’n more zdefiniowało także nowe obszary specjalizacji. W ramach swoich usług agencja poza podstawowym obszarem swojej działalności, czyli public relations, oferuje przygotowanie i wdrożenie strategii content marketingowych (w tym m.in. magazyny wewnętrzne, blogi firmowe, treści eksperckie, infografiki, e-commerce content). Wzmocnione zostały również kompetencje firmy w zakresie działań w mediach społecznościowych.
– Elementy oferty Consulting’n more łączy idea one stop shopu z zakresu szeroko rozumianych treści. Specjalizujemy się w świadczeniu usług z zakresu zintegrowanej komunikacji spajającej świat PR-u, content marketingu oraz szeroko rozumianego online’u – mówi Jakub Zajdel, twórca i właściciel Consulting’n more.
Zmiany w wizerunku firmy przypieczętowało uruchomienie nowej strony internetowej, która dostępna jest pod adresem: www.consultingandmore.pl.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing