Sebastian Szade będzie odpowiadał za jakość rekomendacji strategicznych, które dla klientów Starcomu stanowią podstawę do budowania skutecznych rozwiązań komunikacyjnych i biznesowych,
– Wysoki poziom strategii i wiedzy to atrybuty, które mają nas niezmiennie wyróżniać na rynku. Z taką samą dociekliwością analizujemy wyzwania biznesowe naszych klientów jak i potrzeby oraz motywacje konsumentów. Potrafimy łączyć i interpretować wiedzę płynącą z wielu źródeł, tworząc skuteczne i innowacyjne rozwiązania. Chcemy dalej mocno rozwijać się w tym obszarze. Powołanie Sebastiana Szade na nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. strategii i innowacji, gwarantuje, że nasze najlepsze praktyki w obszarze strategii i innowacji, będą się rozwijać adekwatnie do zmian jakie zachodzą w świecie technologii, komunikacji marketingowej i transformacji biznesowej po stronie klientów – mówi Magda Kolenkiewicz, dyrektor generalna Starcomu.
Zobacz również
Sebastian Szade jest związany ze Starcomem od 2007 r.. Pracując dla wiodących marketerów w Polsce zdobył doświadczenie w najbardziej konkurencyjnych kategoriach produktowych: Finansowej (Prudential, Raiffeisen Polbank, Liberty Ubezpieczenia), Żywność (Coca-Cola, ZT Kruszwica, Bahlsen, Piątnica), E-Commerce (Znanylekarz.pl), Retail (Leroy Merlin), Media (TVN) W ciągu ostatnich trzech lat współtworzył kampanie, które zdobyły dziesięć statuetek Effie, Złoto w kategorii najlepsza strategia w globalnej edycji Festival of Media oraz Grand Prix i Złoto w konkursie Golden Arrow. Sebastian Szade jest też przedstawicielem Starcom Polska w globalnym zespole Product Acceleration Starcomu, który zajmuje się rozwojem produktu strategicznego agencji.
Stanowisko Communications & Business Directora w zespole, którym dotychczas kierował Szade, objął Paweł Piasecki. Paweł Piasecki dołączył do Starcomu w 2004 r. W ostatnim czasie jako Senior Communications Manager pracował dla takich klientów jak między innymi: Black Red White, Duracell, Link4, Śnieżka, Western Union i Tauron. W 2016 r. odebrał brązową statuetkę Effie za kampanię dla Link4. – Awans długoletniego pracownika agencji na kluczowe stanowisko zawsze jest powodem do dumy, a w tym przypadku jest też wyrazem ogromnego uznania dla Pawła i jego wszechstronnych kompetencji– dodaje Kolenkiewicz.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]