Kurs skierowany jest zarówno do pracowników agencji reklamowych, interaktywnych, PR i domów mediowych, jak i kadr działów marketingu poszczególnych firm. Zajęcia będą trwały od 25 stycznia do października 2013 roku.
Program 9. edycji Szkoły Strategii Marki obejmuje bloki tematyczne poświęcone m.in.: badaniom w komunikacji marketingowej, konstruowaniu i roli marki, CSR, tworzeniu i wdrażaniu strategii komunikacji, PR, Interactive, planowaniu mediów czy mierzeniu efektywności prowadzonych działań. Warsztaty w SSM prowadzone są przez wiodących strategów – praktyków z wieloletnim doświadczeniem w pracy nad polskimi i zagranicznymi markami. Podczas kursu wielką wagę przykłada się do możliwości konfrontacji poglądów i czerpania wiedzy praktycznej, wynikającej z doświadczenia wykładowców.
Zobacz również
– Szkoła Strategii Marki jest dla nas projektem niezwykle istotnym. Dzięki niemu odpowiadamy na zapotrzebowanie edukacyjne marketerów, kadr agencji oraz domów mediowych, przez co w znacznym stopniu przyczyniamy się do poprawy jakości świadczonych usług z zakresu komunikacji marketingowej. Pozwala to również na osiąganie wyższej efektywności prowadzonych działań oraz pozytywnie wpływa na relacje, wzajemne zrozumienie i współpracę na linii: klient – agencja. Dlatego tym bardziej cieszy nas duże zainteresowanie wokół kursów i warsztatów organizowanych w ramach SSM – tłumaczy Paweł Tyszkiewicz, Dyrektor Generalny Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.
Szczegóły: www.ssm.edu.pl
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach