Rocznik skierowany jest do inwestorów, eksporterów, importerów, przedstawicieli organizacji biznesowych, ambasad i konsulatów zagranicznych w Polsce. Ma na celu przedstawienie najważniejszych aspektów, które czynią naszą gospodarkę przyjaznym otoczeniem dla biznesu oraz promocję krajowych przedsiębiorstw jako atrakcyjnych partnerów handlowych.
Tegoroczne wydanie anglojęzycznego rocznika zawiera szczegółowe analizy wybranych sektorów, m.in.: IT, logistyki, bankowości, motoryzacyjnego, czy nieruchomości. Poprzez liczne wypowiedzi eksperckie zwraca uwagę na problemy, z jakimi mierzą się polscy eksporterzy w związku z wchodzeniem na kolejne światowe rynki.
Zobacz również
Wydaniu publikacji towarzyszyła konferencja, która odbyła się 30 marca w restauracji Villa Foksal w Warszawie. Wydarzenie gościło najważniejszych przedstawicieli instytucji samorządowych, ambasad, izb przemysłowo-handlowych, miast, sektora MŚP i eksporterów. W tym roku w dwóch panelach dyskusyjnych udział wzięli szanowani eksperci i znani liderzy opinii, m.in. Prof. Witold Orłowski (główny doradca ekonomiczny PwC) czy Aleksander Libera (pełnomocnik zarządu ds. polskich inwestycji zagranicą Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A.), którzy podjęli dyskusję na temat szans i barier eksportowych dla polskich firm, a także wyzwań, przed jakimi stoją przedsiębiorcy.
Rocznik „Made in Poland” dystrybuowany jest na najważniejszych wydarzeniach branżowych w kraju, m.in. podczas Forum Ekonomicznego w Krynicy Morskiej i Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach. Dostępny jest poprzez wydawnictwo, w tym w prenumeracie z innymi tytułami wchodzącymi w skład grupy Warsaw Business Journal: rocznikami „Investing in Poland” i „Book of Lists” oraz magazynem „Warsaw Business Journal”.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]