Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Nowe wydanie rocznika „Made in Poland”

Na rynku pojawiło się nowe wydanie anglojęzycznego rocznika „Made in Poland”, którego celem jest prezentacja potencjału polskiej gospodarki i budowa silnej pozycji polskich marek za granicą. Publikacja została w całości przygotowana przez zespół redakcyjny magazynu biznesowego „Warsaw Business Jour"
O autorze
1 min czytania 2017-03-31

Rocznik skierowany jest do inwestorów, eksporterów, importerów, przedstawicieli organizacji biznesowych, ambasad i konsulatów zagranicznych w Polsce. Ma na celu przedstawienie najważniejszych aspektów, które czynią naszą gospodarkę przyjaznym otoczeniem dla biznesu oraz promocję krajowych przedsiębiorstw jako atrakcyjnych partnerów handlowych.

Tegoroczne wydanie anglojęzycznego rocznika zawiera szczegółowe analizy wybranych sektorów, m.in.: IT, logistyki, bankowości, motoryzacyjnego, czy nieruchomości. Poprzez liczne wypowiedzi eksperckie zwraca uwagę na problemy, z jakimi mierzą się polscy eksporterzy w związku z wchodzeniem na kolejne światowe rynki.

Wydaniu publikacji towarzyszyła konferencja, która odbyła się 30 marca w restauracji Villa Foksal w Warszawie. Wydarzenie gościło najważniejszych przedstawicieli instytucji samorządowych, ambasad, izb przemysłowo-handlowych, miast, sektora MŚP i eksporterów. W tym roku w dwóch panelach dyskusyjnych udział wzięli szanowani eksperci i znani liderzy opinii, m.in. Prof. Witold Orłowski (główny doradca ekonomiczny PwC) czy Aleksander Libera (pełnomocnik zarządu ds. polskich inwestycji zagranicą Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A.), którzy podjęli dyskusję na temat szans i barier eksportowych dla polskich firm, a także wyzwań, przed jakimi stoją przedsiębiorcy.

Rocznik „Made in Poland” dystrybuowany jest na najważniejszych wydarzeniach branżowych w kraju, m.in. podczas Forum Ekonomicznego w Krynicy Morskiej i Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach. Dostępny jest poprzez wydawnictwo, w tym w prenumeracie z innymi tytułami wchodzącymi w skład grupy Warsaw Business Journal: rocznikami „Investing in Poland” i „Book of Lists” oraz magazynem „Warsaw Business Journal”.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj