Lekki 2% miks idealnie łączy w sobie piwną goryczkę ze słodyczą malin i orzeźwiającymi cytrusowymi nutami. Nowość przez cały sezon wspierana będzie szeroką kampanią komunikacyjną, między innymi reklamą telewizyjną, która startuje już 3 kwietnia.
Nowy wariant to doskonale wyważona kompozycja smakowa, łącząca tak charakterystyczne dla radlera cytrynowe orzeźwienie ze słodyczą malin. Podobnie jak wszystkie radlery od Warki nie zawiera konserwantów ani sztucznych barwników, a dzięki użyciu koncentratów z soków owocowych zachowuje naturalną mętność.
Zobacz również
Warka Radler 2% Malina z Cytryną to nowa, lżejsza alternatywa do tak lubianego piwa z sokiem, które w sezonie pije w Polsce ok. 20% kobiet (2,5 mln konsumentek). – Pracując nad nowymi propozycjami rozszerzającymi rodzinę Warki Radler zawsze staramy się łączyć nasze innowacyjne podejście z istniejącymi preferencjami konsumentów – mówi Małgorzata Gąska, Brand Manager Warki Radler. – Wprowadzana nowość pozwala nam pozostać w kręgu bardzo dobrze przyjmowanych polskich smaków. Odpowiadamy też na potrzeby tych, którzy uwielbiają smak piwa z sokiem, prezentując jego lżejszą alternatywę.
Już 3 kwietnia startuje kampania reklamowa obejmująca największe kanały telewizyjne, VOD oraz media społecznościowe. Wprowadzenie nowego wariantu smakowego przez cały sezon będzie wspierane szeroką obecnością w prasie, w Internecie oraz ogólnopolskim samplingiem.
Niekwestionowany lider rynku
Warka Radler zadebiutowała na rynku w 2012 r. i przez kolejne sezony utrzymuje pierwszą pozycję w swojej kategorii. Rok 2016 zakończyła ze znakomitym wynikiem 59% udziału w sprzedaży w segmencie (wg Nielsen, 2016). Oznacza to istotny wzrost wobec i tak bardzo dobrego wyniku z 2015 r., który wynosił 48%. Z drugiej strony, Warka Radler 0,0%, osiągnęła dwucyfrową dynamikę sprzedaży i niezmiennie jest liderem kategorii piw bezalkoholowych w Polsce. Radler od Warki jest także jednym z najlepiej sprzedających się radlerów Heinekena na świecie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Najważniejszym źródłem wzrostu Warki Radler w ostatnich latach były wprowadzane nowości. – Zgodnie z przyjętą strategią, wprowadzamy nowe produkty regularnie na początku sezonu – mówi Tomasz Król, Marketing Manager Warki. – Nowości – zarówno w wersji 2% alk. jak i 0% alk. cieszą się uznaniem konsumentów, o czym świadczą wyniki – w ostatnim roku zanotowaliśmy 12% wzrost sprzedaży. Naszym celem jest utrzymanie pozycji lidera w segmencie radlerów, ale też rozwój poza kategorią piwa dzięki Warce Radler 0,0%.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Poza nowym smakiem Malina z Cytryną, na rodzinę radlera od Warki składają się: Warka Radler 2% w trzech wariantach smakowych (Cytryna, Czarna Porzeczka z Limonką i ubiegłoroczna nowość – Jabłko z Gruszką) oraz największy na rynku piw bezalkoholowych wariant o smaku cytryny – Warka Radler 0,0% (dostępna również w butelce typu PET).