Noc Reklamożerców to unikalna na świecie impreza, złożona z projekcji starannie wyselekcjonowanych reklam. Obok festiwalu w Cannes to największe międzynarodowe święto reklamy. Organizowana jest od ponad 30 lat, w 40 krajach na świecie. W tym roku w Polsce odbędzie się po raz 21., natomiast w Multikinie będzie to już 10. edycja!
Co roku w polskiej Nocy Reklamożerców bierze udział kilkanaście tysięcy fanów reklamy i dobrej zabawy. W tym roku na uczestników czeka bardzo bogaty program, dzięki któremu jednej nocy będzie można zobaczy setki reklam, a wśród nich między innymi: najlepsze reklamy z Rumunii, najbardziej zwariowane i śmieszne reklamy z Japonii oraz reklamy z Ameryki, które spowodują, że krzykniesz z zachwytu. W imprezie mogą uczestniczyć osoby, które ukończyły 18 lat.
Zobacz również
Partnerem tegorocznej edycji Nocy Reklamożerców jest Screen Network. Polska edycja międzynarodowego święta reklamy promowana jest w 400 lokalizacjach wchodzących w skład sieci Screen Network.
W ramach współpracy partnerskiej na terenie Multikina Złote Tarasy, w trakcie trwania imprezy otwarty będzie showroom z rozwiązaniami interaktywnymi od Screen Network. Fani kina i reklamy, poprzez zabawę z cyfrowymi nośnikami, samodzielnie przetestują możliwości, jakie daje połączenie digital OOH z aplikacjami interaktywnymi wykorzystującymi technologie takie, jak Augmented Reality czy mobile.
Kina w których odbywa się Noc Reklamożerców 2012: Bydgoszcz, Gdańsk, Kielce, Kraków, Łódź (Silver Screen), Poznań 51, Rzeszów, Szczecin, Warszawa Ursynów, Warszawa Złote Tarasy, Wrocław Arkady Wrocławskie oraz Zabrze.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Szczegółowe informacje: www.nocreklamozercow.pl
Słuchaj podcastu NowyMarketing