Noc Reklamożerców to unikalna na świecie impreza, złożona z projekcji starannie wyselekcjonowanych reklam. Obok festiwalu w Cannes to największe międzynarodowe święto reklamy. Organizowana jest od ponad 30 lat, w 40 krajach na świecie. W tym roku w Polsce odbędzie się po raz 21., natomiast w Multikinie będzie to już 10. edycja!
Co roku w polskiej Nocy Reklamożerców bierze udział kilkanaście tysięcy fanów reklamy i dobrej zabawy. W tym roku na uczestników czeka bardzo bogaty program, dzięki któremu jednej nocy będzie można zobaczy setki reklam, a wśród nich między innymi: najlepsze reklamy z Rumunii, najbardziej zwariowane i śmieszne reklamy z Japonii oraz reklamy z Ameryki, które spowodują, że krzykniesz z zachwytu. W imprezie mogą uczestniczyć osoby, które ukończyły 18 lat.
Zobacz również
Partnerem tegorocznej edycji Nocy Reklamożerców jest Screen Network. Polska edycja międzynarodowego święta reklamy promowana jest w 400 lokalizacjach wchodzących w skład sieci Screen Network.
W ramach współpracy partnerskiej na terenie Multikina Złote Tarasy, w trakcie trwania imprezy otwarty będzie showroom z rozwiązaniami interaktywnymi od Screen Network. Fani kina i reklamy, poprzez zabawę z cyfrowymi nośnikami, samodzielnie przetestują możliwości, jakie daje połączenie digital OOH z aplikacjami interaktywnymi wykorzystującymi technologie takie, jak Augmented Reality czy mobile.
Kina w których odbywa się Noc Reklamożerców 2012: Bydgoszcz, Gdańsk, Kielce, Kraków, Łódź (Silver Screen), Poznań 51, Rzeszów, Szczecin, Warszawa Ursynów, Warszawa Złote Tarasy, Wrocław Arkady Wrocławskie oraz Zabrze.
Wrocław na ustach całej Europy. Reklama za 232 mln złotych dzięki finałowi Ligi Konferencji
Szczegółowe informacje: www.nocreklamozercow.pl
Słuchaj podcastu NowyMarketing