fot. pexels.com
Lokalny supermarket w Bahia, który jest sponsorem czwartoligowego Fluminense de Feira, postanowił w innowacyjny sposób użyć numerków zawodników na koszulkach do reklamowania oferty swojego sklepu i przyciągnięcia klientów. W jaki sposób?
Zobacz również
Dany produkt ze sklepu jest umieszczony nad numerem gracza, który służy jako jego cena.
W powyższym przypadku, wiesz, że pizzę kupisz już za $10.98, a na szampon Palmolive wydasz $5,98.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Dyrektor ds. marketingowych zespołu, Xiko Melo, powiedział, że to było konieczne, ponieważ brazylijska federacja piłkarska nie daje dużych zasobów klubom piłkarskim spoza pierwszej ligi.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Taki rodzaj promocji przenosi lokalny sponsoring w inny wymiar. Szkoda tylko, że nie idzie on w parze z wynikami. Mecz, na którym zaprezentowano koszulki Fluminense de Feira przegrała z Vitorią de Bahia aż 0:6.