Podczas Forum prelegenci odniosą się do tego jak wyjść ze strefy komfortu i realizować swoje cele i marzenia. Co nas czeka w przyszłości napędzanej każdego dnia nowymi wydarzeniami, urządzeniami, zabawkami, przekazami medialnymi, oraz w przyszłości zarządzanej przez booty. Innowacje wprowadzane w marketingu, które zmieniają sposób komunikacji produktów i marek, konwergencja mediów wynikająca z cyfrowej rewolucji i przenikania się różnych sektorów rynku, gry i grywalizacja różnych aspektów życia są źródłem i jednocześnie efektem naszego rozwoju i wychodzenia ze strefy komfortu.
Na Forum wystąpią osoby, które kreując nowe projekty stale pracują poza strefą komfortu. Droga do sukcesu wiedzie przez trudne doświadczenia i często wymaga ogromnej odwagi do eksperymentowania, poszukiwania, oraz przełamywania barier korporacyjnych, zwyczajowych, czy osobistych. Osiąganie sukcesu wymaga otwartości na zmiany, które w dzisiejszym świecie zdają się być nieustanne. Jak to się przekłada na biznes? Gdzie kryją się innowacje niewidoczne dla zwykłego człowieka? Dokąd zaprowadzi nas technologia? O zmianach w świecie mediów i przenikających się rzeczywistościach, a także o tym, gdzie w tym wszystkim jest człowiek będą mówić przedstawiciele biznesu na FORUM INNOWACJI 2017.
Zobacz również
PROGRAM FORUM INNOVIATION 2017 PRZEDSTAWIA SIĘ NASTĘPUJĄCO:
Dzień I
- Gala rozdania nagród Innovation 2017
- Gra: NU BEATS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Drugi dzień forum to również okazja do poznania najlepszych prac zgłoszonych do konkursu INNOVATION 2017. Ich twórcy opowiedzą nam o procesie tworzenia, problemach jakie napotykali podczas realizacji oraz wynikach jakie osiągnęli.
W specjalnej strefie TOP 20 Startapów będzie można poznać zespoły, które zakwalifikowały się do programu mentoringowego w ramach projektu Innovation 2017. Są to młode firmy związane z szeroko pojętą komunikacją. Wśród nich są takie, które oferują między innymi narzędzia optymalizacyjne, booty, platformy, systemy analizy danych, a także aplikacje.
SZCZEGÓŁOWY PROGRAM FORUM ZNAJDUJE SIĘ NA STRONIE.
Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
Sponsorzy: AMS, NIELSEN, P&G, WP
Partnerzy: Havas Media Group, Saatchi & Saatchi, IKEA, Lewiatan, Next Gazeta.pl, THINKTHANK, ZFPR
Patroni medialni: ADMONKEY, F5, GoMobi, Newseria, Wirtualne Media
Więcej o projekcie INNOVATION 2017 na: www.innovation.sar.org.pl