30.000 maskotek w promocji Mola do odebrania w Inmedio i Relay

Pod hasłem „Przyjmij z uśmiechem każdy Ups!” realizowana jest promocja marki Mola z portfolio Metsa Tissue, w której do rozdania jest 30.000 nagród.
O autorze
1 min czytania 2017-04-10

Koncepcja promocji oparta jest na personalizacji „upsów”, czyli plam, śladów, chlapnięć, zabrudzeń i innych drobnych, nieprzewidzianych wpadek, które zdarzają się każdego dnia, w każdym domu. Zwykle towarzyszą różnym czynnościom dnia codziennego, spontanicznym zabawom, gotowaniu, jedzeniu, czy nauce. Papiery i ręczniczki papierowe Mola są rozwiązaniem na każdy „ups”.

W swojej kampanii marka Mola zachęca konsumentów, aby każdy „ups” przyjmowali z uśmiechem i humorem. W celu oswojenia „upsów” Mola stworzyła kolekcję pięciu maskotek: De Paściak, Jednorożek, Chlip-Chlap, Kaktusiak i Pizzerino, z których każda ma swój charakter i kryje w sobie historię umiejscowioną w innej części domu. Aby otrzymać Upsa należy kupić 3 dowolne produkty marki Mola w promocyjnym opakowaniu, zachować paragon i opakowanie promocyjne oraz udać się do wybranego salonu prasowego Inmedio lub Relay po odbiór nagrody.

Komunikacja promocji obejmuje materiały POS, spoty radiowe, kampanię on-line, w tym 15’’ filmy prezentujące humorystyczne scenki z udziałem Upsów. Za koncepcję, kreację i realizację akcji promocyjnej, w tym produkcję maskotek i filmów do internetu odpowiada agencja IQ Marketing. Za planowanie i zakup mediów internetowych odpowiada VML Poland, kampanię radiową planuje Initiative Media Warszawa.

Promocja trwa do 31 maja 2017 lub do wyczerpania zapasów. Więcej na stronie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj