Emisja spotu jest częścią kampanii promującej m.in. nowe smaki lodów Bracia Koral produkowanych przez PPL Koral. W reklamie zobaczymy krakowski rynek oraz osoby w różnym wieku – od kilkuletnich dzieci do starszych ludzi.
– Scenariusz reklamy oraz dobór ambasadora mają podkreślać charakter marki Bracia Koral, czyli premium. Nasze lody produkowane z najwyższej jakości składników kojarzą się z wyjątkowymi uczuciami, które są niezależne od pokolenia i sytuacji – mówi Piotr Gąsiorowski, Dyrektor Marketingu PPL Koral.
Zobacz również
Emisja reklamy w telewizji rozpocznie się 15.04, a zakończy 31.07.2017. Kampania w TVP obejmuje 30 – sekundowe spoty w blokach reklamowych oraz 8 – sekundowe billboardy sponsorskie emitowane przy prognozie pogody po Teleexpressie oraz po głównym wydaniu wiadomości. Kampania w telewizji POLSAT to emisja 30 – sekundowych spotów w blokach reklamowych w prime time oraz sponsoring głównego wydania prognozy pogody.
Oprócz kampanii w telewizji, działania reklamowe marki Bracia Koral obejmują materiały POS w punktach sprzedaży, Internet oraz prasę. W wakacje zobaczymy także nośniki outdoorowe w największych miastach.
Za przygotowanie spotu reklamowego odpowiada Film Grupa, za działania w Internecie 365 agencja.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing