Erkan Soy jest doświadczonym menedżerem z udokumentowanym dorobkiem. Po zbudowaniu oddziału – biura oraz zespołu – Criteo w Turcji, Soy będzie wspierał rozwój firmy w wyróżniających się wysokim potencjałem krajach Europy Środkowo-Wschodniej.
„Cieszę się z podjęcia nowej roli w czasie, gdy rynki CEE podlegają znaczącym zmianom. Udział transakcji cross-device w Polsce wynosi obecnie 40%, czyli więcej niż w Stanach Zjednoczonych (31%). Ta tendencja przynosi ze sobą wyzwania, ale także nowe możliwości dla reklamodawców. Criteo chce zapewnić im najlepsze wsparcie przy użyciu naszych zaawansowanych rozwiązań” – mówi Erkan Soy, dyrektor zarządzający CEE w Criteo.
Zobacz również
W 2011 roku Erkan Soy wspierał wejście Criteo na rynek w Turcji, Rosji i Polsce, po czym skoncentrował się na budowaniu silnego tureckiego oddziału firmy z wyspecjalizowanym zespołem w Stambule. Tym samym udowodnił, że potrafi wspierać rynki we wchodzeniu w nowy etap i wzmacniać rozwój, co jest kluczowym oczekiwaniem dla Polski.
„Wraz z rozwojem biznesu Criteo w regionie Europy Środkowo-Wschodniej znacznie przekraczającym średnią, rynki CEE mają dla nas coraz większe znaczenie. Poprzez utworzenie nowego stanowiska, odpowiadamy na ten pozytywny trend i dążymy do wykorzystania nowych możliwości. Wraz ze swoim zespołem Erkan odegra ważną rolę w umacnianiu naszego sukcesu w Polsce i całej Europie Środkowo-Wschodniej, co pozwoli Criteo na pozostanie wiodącą marką” – mówi Alexander Gösswein, dyrektor zarządzający na Europę Centralną w Criteo.
Samouczący się algorytm Criteo analizuje miliardy transakcji online w celu przewidywania zachowań użytkowników, przeglądających produkty w sklepach online. Tym samym umożliwia sprzedawcom dotarcie do odbiorców w czasie rzeczywistym za pomocą spersonalizowanych komunikatów w różnych kanałach i na różnych urządzeniach, m.in. na Facebooku, poprzez in-app. Wykorzystując bezpośrednie relacje z tysiącami wydawców na całym świecie, Criteo dociera do 1,2 miliarda użytkowników internetu (dane Comscore, styczeń 2016). Criteo obsługuje ponad 14 000 klientów na całym świecie, w tym firmy z Polski i regionu Europy Środkowo-Wschodniej, takie jak Allegro, Bonami, Itaka, Invia czy Orsay.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing