…wielokrotnie nagradzany architektem UX, z ponad 10 letnim doświadczeniem w pracy na urządzeniach mobilnych.
Zrozumienie sposobu, w jaki przebiega interakcja z naszym urządzeniem mobilnym będzie kluczem do sukcesu dla przedsiębiorców przez najbliższe dekady. Warsztat ten ma na celu pogłębienie wiedzy i zdobycie umiejętności praktycznych na polu projektowania doświadczeń na urządzenia mobilne – nie tylko na poziomie funkcjonalnym, ale przede wszystkim emocjonalnym.
Zobacz również
W ciągu jednego dnia, uczestnicy warsztatu dowiedzą się, co i jak należy robić, aby wprowadzić firmę w epokę urządzeń mobilnych i zyskać przewagę konkurencyjną oraz aby użytkownicy pokochali jej produkty, a szczególnie:
- Jak sprzedać mobile UX jako wartość dodaną w swojej organizacji i wytłumaczyć ROI?
- Jak wyróżnić się na tle konkurencji?
- Dlaczego wybór między aplikacjami natywnymi a webowymi to ważna decyzja biznesowa?
- Jak używać emocji do przywoływania miłych wspomnień i niezapomnianych doświadczeń?
- Jak reaguje nasz mózg w zależności od wieku – od dziecka do seniora?
- Jak naszkicować interakcje na urządzeniach mobilnych w oparciu o 7 zasad?
- Jak opowiadać historie i sprawić, żeby mobile storytelling stał się Twoim największym atutem?
- Jak tworzyć użyteczne produkty i zmieniać użytkowników w wiernych fanów?
Warsztat przeznaczony jest zarówno designerów, jak i profesjonalistów z branż pokrewnych, dla których kluczowe dla biznesu są zagadnienia ze świata mobile.
Więcej informacji i rejestracja
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Warsztat jest płatny. Liczba miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Dla czytelników Nowego Marketingu specjalna zniżka na hasło: „The Story & Nowy Marketing”
Poniżej wystąpienia Johan’a w Łodzi podczas specjalnej edycji WCF Davos nt. Innowacji, Service Design i UX.