Loteria Sadolin wystartowała pod hasłem „Dom nad jeziorem”, a działania promocyjne rozpoczęły się 18 kwietnia i potrwają do 15 sierpnia br.
Aby wziąć udział w loterii należy zarejestrować zakup dowolnego produktu marki Sadolin na stronie: www.sadolin.pl i zachować dowód zakupu. Każde prawidłowe zgłoszenie bierze udział w dwóch losowaniach: tygodniowym oraz głównym na koniec loterii. Co tydzień do wygrania jest 10 kart przedpłaconych o wartości 300 zł.
Zobacz również
Nagrodą główną w loterii jest drewniany dom z działką nad jeziorem Popielewskim w województwie wielkopolskim.
Agencja FIRST LINE POLSKA, działając na zlecenie Akzo Nobel Decorative Paints Sp. z o.o., odpowiedzialna jest za kompletną organizację i obsługę akcji, a także za landing page www.loteria.sadolin.pl. Loteria ma charakter ogólnopolski i wspierana jest kampanią wykorzystującą m.in. reklamę telewizyjną i działania w punktach sprzedaży.
![Zgłoś wystąpienie na Festiwal INSUMMIT 2025 [PATRONAT]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/04/insummit-2025-142x0-c-default.jpg)
Zgłoś wystąpienie na Festiwal INSUMMIT 2025 [PATRONAT]