Efekt kolejnej kooperacji obu firm ponownie podbija polski Internet.
Marka Haier w Polsce nie przestaje zaskakiwać. Firma znana jest m.in. z wyrzucenia lodówki przez balkon, wyburzenia ściany przez Hardcorowego Koksa czy angażującej współpracy z serią biegów Runmageddon. Z kolei woda Vytautas znana jest przede wszystkim z ich odważnych i satyrycznych filmów, które powalają oglądających swoim poziomem absurdu. Co ciekawe, obie firmy miały już okazję współpracować wcześniej. Ich pierwsze wideo „Takes you Haier” przebojem wdarło się do przestrzeni polskiego Internetu. Film uzyskał ponad 1,1 mln wyświetleń i stał się prawdziwym hitem. Wszystko wskazuje na to, że ich kolejna produkcja ma okazję powtórzyć sukces swojego poprzednika.
Zobacz również
„Współpraca z tak charakterystycznym partnerem, oprócz oczywistych korzyści wizerunkowych, sprawia nam także dużo radości. Wspólnie z Vytautasem nadajemy na podobnych falach, dlatego bardzo cieszymy się, że znów mogliśmy razem stworzyć coś naprawdę oryginalnego. Liczymy, że nowe wideo zostanie przyjęte przez Internautów tak samo pozytywnie jak poprzednie.” – mówi Bartosz Jeziorański, dyrektor generalny Haier Poland.
W akcję promocyjną materiału została zaangażowana również Magdalena Kostyszyn, która prowadzi na facebooku popularną stronę „Chujowa Pani Domu”.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]