Organizatorem konkursu jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.
Nagrody przyznano w trzech kategoriach konkursowych: Innowacyjny biznes, Innowacyjne doświadczenie, oraz Innowacyjne media.
Zobacz również
Złote statuetki otrzymali:
W kategorii INNOWACYJNY BIZNES:
-
IDEA BANK za kampanię „Happy Miles” w podkategorii Model Biznesowy
-
NIELSEN za zgłoszony projekt „Innowacja w pomiarze Multiscreen” w podkategorii Usługa
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W kategorii INNOWACYJNE DOŚWIADCZENIE – Kampanie komercyjne:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
-
SAACHI&SAACHI IS za kampanię „Baby Browser” w podkategorii Content
-
SAACHI&SAACHI IS za kampanię „Baby Browser” w podkategorii Design
-
VML POLAND, THE PRODUCTION za kampanię „H&M Kultura fizyczna” w podkategorii Event
-
SAACHI&SAACHI IS za kampanię „Baby Browser” w podkategorii User Experience
-
MEC, KALIŃSCY, BLUE IVY, PERFORMANCE MEDIA, GARDEN OF WORDS za projekt „Kuchnia spotkań IKEA” w podkategorii Inne
W kategorii INNOWCYJNE DOŚWIADCZENIE – Kampanie społeczne:
-
WALK za kampanię „Niewidzialni” w podkategorii Inne
W kategorii INNOWACYJNE MEDIA – Działania komercyjne:
-
ONETMARKETING SP. Z O.O. za „Aplikację mobilna Onet 4.0” w podkategorii Aplikacje
-
GREY WORLDWIDE WARSZAWA SP. Z O.O. za „Dokumenty Ikea #poswojemu” w podkategorii Formaty Mediowe
-
YOUNG & RUBICAM GROUP za „The Live Fish Pack” w podkategorii Formaty Mediowe
-
MEC, KALIŃSCY, BLUE IVY, PERFORMANCE MEDIA, GARDEN OF WORDS za projekt „Kuchnia spotkań IKEA” w podkategorii Touchpoint
-
GRUPA WIRTUALNA POLSKA za „Telewizja WP” w podkategorii Inne
W kategorii INNOWACYJNE MEDIA – Działania społeczne
-
WALK za kampanię „Niewidzialni” w podkategorii Touchpoint
Inspiracja i odwaga – to główne hasła jakie przychodzą mi do głowy i za to dziękuję wszystkim uczestnikom tegorocznego konkursu – powiedział podczas gali rozdania nagród przewodniczący jury, Witold Ziobrowski, Wiceprezes Grupy Neuca – Prace były różne, różna była ich jakość, ja w każdej odnalazłem bardzo ciekawy „insight”. Każda próba zmiany istniejącej rzeczywistości i wyjścia z własnej strefy komfortu wymaga dużo odwagi. Tylko ludzie odważni, skłonni do ryzyka i otwarci na innych, odnoszą sukces w biznesie. Potrzebujemy więcej odważnych ludzi by nas inspirowali do rozwoju biznesu. – dodał w swojej wypowiedzi.
Podczas Gali Innovation została również wręczona nagroda w konkursie Young Creatives w kategorii MEDIA, którą otrzymali: Joanna Lenart oraz Bartosz Brennek z agencji Zenith.
Specjalne wyróżnienia dla agencji:
Tytuł najbardziej innowacyjnej agencji roku otrzymała agencja SAATCHI & SAATCHI IS, a najbardziej innowacyjnej agencji mediowej roku: MEDIACOM Warszawa. Wśród klientów aż cztery firmy otrzymały tytuł najbardziej innowacyjnych: Grupa Wirtualna Polska, Nielsen, Onet, oraz Idea Bank. Firmy te zajęły pierwsze miejsca w rankingach Innovation 2017.