Działania obejmują promocję wybranych kategorii produktowych oraz budowę wizerunku marki Bakal.
Agencja Pitted Cherries odpowiada za tworzenie strategii i koncepcji kreatywnych komunikacji w obszarze mediów społecznościowych. Pitted Cherries realizuje również serię kreatywnych filmów video i sesje foto produktów.
Zobacz również
– Przy wyborze agencji braliśmy pod uwagę potencjał viralowy pomysłu oraz koncepcję na angażujący content. Propozycja agencji Pitted Cherries była najbardziej interesująca – mówi Hubert Błaszczak, Marketing Manager w Atlanta Poland S.A.
Po stronie agencji działania będą koordynowali: Michał Maciejewski, Strategy Director oraz Marta Kocięba, Account Manager.
– To jeden z najważniejszych wygranych przez nas przetargów w ostatnim czasie. Kampania, którą wdrażamy, jest oparta na kreatywnej i niestandardowej koncepcji. Jest to dokładnie ten kierunek, w którym zamierzamy się rozwijać – komentuje Michał Maciejewski.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing